پودر کاکائو

پودر کاکائو

پودر کاکائو از تحت فشار قرار دادن لوبیای کاکائو و حذف کره یا چربی آن به دست می‌آید. امروزه کاکائو برای نقش آن در تولید شکلات مشهور است. اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد که این ماده‌ی غذایی دارای ترکیبات مهمی است که می‌تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد.

کاکائو یکی از غنی‌ترین منابع پلی‌فنل‌هاست. پلی‌فنل‌ها آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی‌ای هستند که در مواد غذایی مانند میوه‌ها، سبزیجات، چای و شکلات یافت می‌شوند. آن‌ها دارای خواص متعددی چون کاهش التهاب، جریان خون بهتر، کاهش فشارخون و بهبود سطوح قند و کلسترول خون هستند

به نظر می‌رسد فلاوون‌های موجود در کاکائو باعث افزایش سطح نیتریک اکسید در خون و در نتیجه بهبود عملکرد رگ‌های خونی و کاهش فشارخون می‌شود

کاکائو می‌تواند موجب کاهش خطر حمله قلبی و سکته‌ی مغزی شود

توضیحات

در فروش پودر کاکائو ، اروپا نقش اصلی را در بخش جهانی کاکائو ایفا می کند، بنادر آمستردام (هلند) و آنتورپ (بلژیک) به عنوان مراکز مهم تجارت کاکائو و فروش پودر کاکائو شناخته شده هستند. این قاره صنعت بزرگ آسیاب و فرآوری کاکائو را در خود جای داده است. بازار پویای کاکائو و شکلات در اروپا فرصت های زیادی برای یافتن خریداران فراهم می کند.
خریداران پودرکاکائو ، به ویژه کسانی که در بخش تخصصی تمرکز دارند، به طور فزاینده ای به دنبال کاکائو متفاوت، با عطر و طعم خاص، از ریشه های منحصر به فرد و با تفاوت های ظریف در رایحه و بافت هستند.

مرکز فروش پودر کاکائو وارداتی

گروه مدرن تجارت خاوران مرکز فروش پودر کاکائو  وارداتی خوب و با کیفیت می باشد که توزیع و پخش آن هم از همین مرکز بصورت مستقیم به دست مصرف کنندگان و خریداران می رسد.
فروش پودر کاکائو در حال حاضر در کیسه های 25 کیلویی در انواع پودر کاکائو ترکیه، هلند و اسپانیا به جهت استفاده در کارخانه های کیک و شیرینی، لبنیات، بستی سازی و حتی برای کارخانه های تولید نوشیدنی با قیمت مناسب و عمده عرضه می شود.
فروش پودر کاکائو  با درصد چربی بین 10 تا 12 درصد از انواع هلندی و اسپانیایی به جهت استفاده در مکمل سازی های دارویی، بدنسازی و همچنین برای کاربرد در بخش صنایع غذایی مانند تولید آب نبات، کارگاه های شیرینی سازی موجود می باشد.
پودر کاکائو از کشور کشت کننده و نوع خشک کردن و در نهایت خارج کردن چربی ان که همان کره کاکائو است مشخص می شد و قیمت پودر کاکائوی ترکیه برای مصارف تولید شیرینی و بستنی با توجه به قیمت و کیفیت ان برای تولید کنندگان مناسب تر است.

فروش پودر کاکائو طبیعی

اکثر کارگاه های فعال در حوزه غذا و دارو به دنبال خرید پودر کاکائو طبیعی و مرغوب می باشند که بتوانند با استفاده از آن کیفیت محصولات خود را حفظ کنند و بر رونق کسب و کار خود از نظر استفاده از مواد اولیه با کیفیت حفظ کنند.
در مورد پودر کاکائو، هر چقدر که این محصول صنعتی، طبیعی تر باشد در نتیجه بهتر می تواند در جذب مشتری و مخاطب موفق باشد و همیشه رضایت خاطر را برای مشتریان بصورت دائمی ایجاد نماید.
فروش پودر کاکائو طبیعی از مهمترین آیتم های گروه مدرن تجارت خاوران می باشد که همیشه در تلاش می باشد با واردات پودر کاکائو طبیعی بتواند کیفیت را برای تولیدات و محصولات داخلی حفظ نماید.

جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید

فروش پودر کاکائو

 

 

فروش پودر کاکائو خوب

یکی از راه های تشخیص پودر کاکائو خوب بررسی میزان چربی پودر کاکائو می باشد. همانطور که می دانید کاکائو در ابتدا بصورت دانه می باشد که می بایت کره یا روغن این دانه ها گرفته شود، پس از آنکه روغن این دانه ها گرفته شد محصول کره کاکائو نیز بدست می آید. حال می بایست از تفاله های باقی مانده که چربی خود را تا حدود بسیار زیادی از دست داده اند پودر کاکائو بدست آورد.
در این قسمت تشخیص پودر کاکائو خوب مشخص می شود، درواقع اگر شما پس از پودر کردن کاکائو میزان درصد چربی آن پودر را اندازه گیری کردید این میزان چربی بیشتر از ده درصد باشد .
به عبارتی پودر کاکائو خوب ملزم به داشتن ده درصد چربی است که نشان از کیفیت و خوب بودن پودر کاکائو را می دهد. اگر میزان چربی کاکائو از ده درصد کمتر باشد دیگر کیفیت پودر کاکائو پایین می آید.
پودر کاکائو سرشار از پلی فنول است و برای سلامتی نیز بسیار مفید و قابل توجه می باشد.
از جمله فوایدی که به واسطه وجود پلی فنول در پودر کاکائو برای سلامت بدن حاصل می شود التهاب و کلسترول را کاهش می دهد. در نتیجه اگر پودر کاکائو خالص و طبیعی هر چقدر که مورد فرآوری و تغییرات قرار گیرد از این خواص خود به دور خواهد ماند در نتیجه مرغوبیت و طبیعی بودن پودر کاکائو در حفظ خواص آن بسیار موثر می باشد.

فروش پودر کاکائو
نمایندگی واردات پودر کاکائو

شکلات نیز به لطف محتوای کاکائو از نظر منیزیم بسیار غنی است. شکلات تلخ تقریباً دو برابر شکلات شیری حاوی منیزیم است. کمبود منیزیم نسبتاً مکرر است: گفته می شود که تقریباً 75٪ از جمعیت بزرگسال مصرف منیزیم کافی ندارند. این کمبودها می تواند باعث خستگی ، اختلالات خواب و تحریک پذیری شود.
همانگونه که در ابتدا اشاره ای شد، گروه بازرگانی مدرن تجارت واردات خاوران فروش پودر کاکائو را بصورت مستقیم انجام می دهد، و خود نمایندگی واردات می باشد در نتیجه بالاترین کیفیت پودر کاکائو را با قیمت مناسب و بدون هیچ گونه حبابی وارد بازار می کند.
نمایندگی واردات پودر کاکائو مدرن تجارت خاوران انواع پودر کاکائو برای مصارف مختلف صنعتی و غیر صنعتی را عرضه می دارد که شما می توانید به جهت خرید مستقیم با کارشناسان بخش مربوطه تماس داشته باشید.

به لطف وجود قند ، شکلات همچنین عملکرد سروتونین ، یک انتقال دهنده عصبی که نقشی اساسی در خلق و خوی ما دارد را بهینه می کند. بنابراین موجب آرامش و رفاه می شود. کاکائو همچنین به لطف وجود یک ترکیب خاص ، تئوبرومین ، می تواند به عنوان تنظیم کننده روحیه عمل کند.

سرانجام ، برخی از آنتی اکسیدان های موجود در شکلات (فلاونول ها) باعث رشد باکتری های روده ای مفید برای سلامتی ما می شوند و بنابراین نقش مفیدی در فلور روده دارند.

فروش پودر کاکائو برای تولید شکلات

محصول مورد علاقه برای جشن های پایان سال یا هدیه دادن تقاضای جهانی برای شکلات همچنان در حال افزایش است. برای تأمین این تقاضای فزاینده ، جنگل های کاکائو کاشته می شوند تا محصولات جدید کاکائو حاصل شود. کاکائو هزاران سال جهان را شیفته خود کرده است و قسمت عمده ای از غذاهای مدرن به سمت شکلات می رود. در نتیجه فروش پودرکاکائو به جهت تولید شکلات و مواد غذایی شکلاتی بسیار پر تقاضا می باشد که همین مورد میزان مصرف و کاربرد را به مرور افزایش می دهد و در نهایت فروش را پر تقاضا می کند.

فروش پودر کاکائو

کدام پودر کاکائو را باید خریداری کنید؟

اگر بخواهیم در یک جمله کوتاه و خلاصه بگوییم این است که پودر کاکائو خالص را بخرید چرا که پودر کاکائو تقلبی که با نشاسته و یا کره کاکائو ترکیب شده اند با قیمت کمتر در حال عرضه به بازار می باشند که برای حفظ کیفیت محصولات خود نیز می بایست همیشه به دنبال جنس اصل باشید.
در حال حاضر واردات پودر کاکائو بصوت دانه نمی باشد همین مورد باعث می شود تا تشخیص اصل بودن پودر کاکائو نیز سخت شود در نتیجه پیشنهاد می کنید که از مراکز اصلی وارد کننده پودر کاکائو که کار توزیع و فروش پودر کاکائو به صورت عمده و جزئی را انجام می دهند اقدام به خرید کنید.
گروه مدرن تجارت همراه و حامی شما در خرید مطمئن و آسان می باشد برای ثبت سفارش و فروش پودر کاکائو با ما تماس بگیرید.

 

جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید
  • گوارگام