• آدرس : تهران ، مجیدیه ، خیابان شهید علی اکبر همائی ، بن بست جدید ، پلاک۵ ، طبقه اول
  • شماره تماس : 88397913 021 – 88454172 021 – 86029277 021

واردات رنگ و اسانس

واردات رنگ و اسانس با هدف تامین نیاز کارخانه ها و صنایع غذایی مختلف صورت می گیرد و از جمله ضروری ترین مواد افزودنی برای تولید انواع محصولات خوراکی به حساب می آیند. این مواد در تولید انواع نوشیدنی، کیک، بیسکوئیت، دسر، شکلات و… کاربرد دارند و از همین رو، یکی از نیازهای اساسی شرکت های تولیدی محسوب می شوند. به همین منظور، در ادامه این مطلب به بررسی واردات رنگ و اسانس  و ارائه توضیحات کامل تر در رابطه با این مواد خواهیم پرداخت.

واردات رنگ و اسانس

رنگ و اسانس چیست؟

پیش از پرداختن به فرآیند تولید این مواد افزودنی، بد نیست کمی با ساختار این مواد آشنایی پیدا کنید. به طور کلی رنگ ها و اسانس های خوراکی را می توان عصاره میوه ها و برخی گیاهان دانست که برای شبیه سازی رنگ و عطر همان گیاه یا میوه مورد استفاده قرار می گیرد. در مورد اسانس ها می توان این نکته را نیز افزود که این مواد، عمومأ ترکیباتی فرار هستند و برای جلوگیری از ترکیب شدن با هوا، آنها را با روغن های خاص، آب و یا الکل تهیه می کنند.
اما در کل مهم ترین ویژگی رنگ و اسانس های خوراکی را می توان سمی نبودن آنها و عدم ایجاد مسمومیت غذایی برای مصرف کننده دانست. البته برای اطمینان بیشتر از طبیعی بودن رنگ و اسانس مورد استفاده، توصیه می شود از شرکت های مطرح و با سابقه مانند مدرن تجارت خاوران، اقدام به تهیه مواد اولیه مورد نیاز خود نمائید.

واردات رنگ و اسانس

شرکت مدرن تجارت فعال در زمینه فروش و واردات رنگ و اسانس

کاربرد محصول اسانس ها:

کاربرد اسانس ها در صنعت عطرسازی (تهیه ادکلن، عطرهای مختلف و اسپری).
کاربرد اسانس ها در صنایع بهداشتی (خوشبو کننده ها، بهبود مزه خمیر دندان، تهیه صابون ، کرم و ضد عفونی کننده ها).
کاربرد اسانسها در صنایع غذایی مثل اسانس کشمش(شربت، آبلیمو، نوشابه های غیرالکلی و الکلی، شیرینی پزی).
کاربرد اسانس ها در صنایع شیمیایی (حلال ها، معرف ها، کف کننده ها).
کاربرد اسانس ها در صنایع داروسازی (اسانس های بادیان رومی، بابونه، رازیانه، شمعدانی عطری و غیره).
کاربرد اسانس‌ها در صنایع مختلف (چرم سازی، لاستیک، خوشبوکننده های صنعتی، لوازم التحریر).

کاربرد محصول رنگ خوراکی:

در تولید آبمیوه،قنادی برای تولید کیک،کلوچه،کارخانه دمنوش، چای می‌باشد

واردات رنگ و اسانس

برای کسب اطلاعات بیشتر از واردات رنگ و اسانس و ثبت سفارش رنگ و اسانس  از طریق دکمه تماس با ما اقدام نمایید تماس با ما

فرآیند تولید رنگ و اسانس

صرف نظر از لزوم واردات رنگ و اسانس برای تامین نیاز مصرف کننده، فرآیند تولید این مواد نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. امروزه از روش های مختلفی برای ساخت این نوع افزودنی های رنگ دهنده و طعم دهنده استفاده می شود و هریک دارای مراحل به خصوصی می باشند. به عنوان مثال در تولید انواع اسانس، روش تقطیر کاربرد بیشتری دارد. به این صورت که با پختن انواع میوه، گل، دانه و یا مغزها در شرایط دمایی خاص و استفاده از بخار حاصل از آنها در پروسه تقطیر، اسانس مورد نظر به دست می آید. این روش، موجب حفظ رایحه و طعم میوه یا گیاه مورد نظر می شود و کیفیت بهتر و بالاتری از محصول را ارائه می دهد.

واردات رنگ و اسانس

لزوم تهیه رنگ و اسانس از شرکت های معتبر

معمولا رنگ و اسانس های خوراکی به دلایل مختلفی مانند جبران رنگ طبیعی و طعم برخی فرآورده ها و با هدف تأمین انتظارات مصرف کننده با ایجاد جذابیت و اشتها آور کردن محصولات غذایی، مورد استفاده قرار می گیرند. البته امروزه نگرانی هایی بابت استفاده از رنگ های غیر مجاز نیز وجود دارد که می تواند خطرات جدی و جبران ناپذیری را برای سلامتی به همراه داشته باشد. اثرات مخرب بر روی DNA و یا سرطان، از جمله مشکلات و بیماری هایی هستند که به واسطه استفاده از رنگ و اسانس غیرمجاز، احتمال بروز آنها زیاد است. از این رو به مصرف کنندگان گرامی توصیه می شود، از طریق شرکت های معتبر واردات رنگ و اسانس مانند مدرن تجارت خاوران، اقدام به تهیه رنگ و اسانس مورد نیاز خود نمایند.

واردات رنگ و اسانس

انواع رنگ و اسانس موجود در بازار

به طور کلی انواع رنگ ها و اسانس های مورد استفاده در صنایع غذایی، در دو نوع طبیعی و شیمیایی هستند. پر واضح است که نمونه شیمیایی این محصولات که اساس و پایه آن مواد صنعتی و غیرخوراکی است، بیشتر در تولید مواد بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما محصولات طبیعی دارای کاربرد گسترده و زیادی در بین مصرف کنندگان برای تولید انواع خوراکی ها بوده که منشأ آنها از میوه، گیاهان و موادی است که در طبیعت دیده می شوند. البته علی رغم اینکه در کشورمان امکان تولید رنگ و اسانس طبیعی قدمت دیرینه دارد اما در زمینه واردات رنگ و اسانس نیز در زمره کشورهای واردکننده این نوع مواد افزودنی در دنیا می باشیم.

واردات رنگ و اسانس

فروش رنگ و اسانس در کشور

همانطور که اشاره شد، تولید رنگ و اسانس خوراکی در کشور ما، دارای سابقه طولانی است اما همچنان مسیری طولانی برای خودکفایی در این صنعت، پیش روی کشورمان قرار دارد. به همین علت، روند واردات رنگ و اسانس و توزیع آن در کشور، یکی از اقدامات مهم شرکت های واردات رنگ و اسانس این مواد به شمار می رود. اغلب اسانس های خوراکی که در کارخانه ها عرضه می شوند، به صورت مایع هستند و پرطرفدارترین و پر فروش ترین اسانس ها در کشورمان شامل اسانس پرتقال، بادام، موز، سیب، گیلاس، وانیل، هل، لیمو، نارگیل و… می باشند. رنگ های خوراکی نیز معمولا به صورت مایع و پودری هستند و در بردارنده طیف وسیعی از رنگ های طبیعی همچون قرمز، زرد، آبی، بنفش، نارنجی، سیاه، سفید و… هستند.

عمده ترین دلایل واردات رنگ و اسانس

با توجه به اینکه تولید این نوع مواد در کشورمان بسیار محدود بوده و جوابگوی نیاز مصرف کنندگان داخلی نمی باشد، لذا بیشتر نیاز صنایع و کارخانجات تولید مواد غذایی گوناگون، از طریق واردات رنگ و اسانس و خرید از کشورهای خارجی تامین می گردد. البته نمی توان تنوع فراوان تولیدات خارجی را نیز نادیده گرفت و همچنین قیمت عرضه این نوع مواد افزودنی، به نسبت تولیدات داخل، مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد.

مهم ترین کشورهای تولید کننده رنگ و اسانس

بیشترین تولید رنگ و اسانس دنیا مربوط به کشورهای روسیه، چین ، آذربایجان و برخی کشورهای اروپایی مانند اکراین می باشد. البته کیفیت محصولات هریک از این کشورها با یکدیگر متفاوت بوده و معمولا شرکت های فعال و با سابقه در حوزه واردات رنگ و اسانس ، تلاش می کنند تا مواد مورد نیاز کشور و صنایع غذایی را از شرکت هایی تامین کنند که حساسیت ویژه ای بر کیفیت تولیدات خود دارند.

واردکننده رنگ و اسانس به کشور

شرکت مدرن تجارت خاوران، یکی از شناخته شده ترین شرکت های وارد و توزیع کننده مواد اولیه و موردنیاز صنعت غذا و دارو در کشور است. این شرکت با در اختیار داشتن نامی خوش و کادری با دانش در عرصه خرید انواع افزودنی های خوراکی و به ویژه انواع رنگ خوراکی طبیعی و اسانس طبیعی، تامین کننده نیاز مصرف کنندگان داخلی و کارخانه های تولید مواد غذایی به شکلی تضمینی و با کیفیت می باشد.

خرید آنلاین انواع رنگ و اسانس خوراکی با کیفیت

تمامی تولید کنندگان صنایع غذایی و تمامی کسب و کارهایی که به نوعی در ارتباط با صنعت غذا و خوراکی هستند از رنگ و اسانس های وارداتی برای بالا بردن کیفیت تولیدات خود استفاده می کنند.
اگر از رنگ ها برای صنایعی چون آبنبات سازی، قنادی ها، آبمیوه سازی، تنقلات و غیره استفاده شود در درجه اول به دلیل فراهم کردن ظاهر و رخ مطلوب و زیبا در تولیدات خوراکی می باشد و در درجه بعدی به دلیل هماهنگ سازی بین طعم و رنگ می باشد. واردات رنگ و اسانس
اگر از اسانس ها در صنایع تولید مواد غذایی استفاده می شود به دلیل ایجاد طعم های طبیعی می باشد که مشتریان را به سمت خرید بیشتر و رضایت بیشتر به دلیل محصولات طبیعی سوق می دهد.
از صنایع معروف در این حوزه می توان به تولید آدامس اشاره کرد که از رنگ زرد به دلیل زردی رنگ موز استفاده می کنند و از اسانس موزی برای ایجاد طعم واقعی موز استفاده می شود. اگر آدامس موزی رنگ قرمز داشته باشد و طعم موز را هم ندهد قطعا افراد تمایلی به تست کردن و خرید آن نخواهند داشت.

خرید اسانس توت و شاه توت ، واردات رنگ و اسانس

خرید اسانس توت و شاه توت برای استفاده در صنایع تولید انواع آبمیوه طبیعی ، مربا توت، مارمالاد، بریلو، شربت و انواع شکلات های مغز دار میوه ای و غیره با کیفیت عالی و مرغوب هم اکنون موجود می باشد.
اسانس و رنگ های خواراکی وارداتی در گروه مدرن تجارت بصورت عمده و جزئی با قیمت مناسب و بدون هیچ گونه شرکت واسطه گری یا فرد واسطه گر عرضه و توزیع می شود.
جهت بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی خود از نظر طعم و عطر می توانید اسانس مورد نظرتان را با قیمت مناسب و البته قیمت عمده با مدرن تجارت ارتباط بگیرید و سفارشات خود را کامل دریاف کنید .

اسانس هفت میوه

اسانس هفت میوه یا استوایی نیز یک محصول خاص است که عطر قوی و طعم شیرین، موجب فروش و کاربرد گسترده آن شده است. این اسانس از میوه هایی مانند بلوبری، کرنبری، پاپایا، آناناس، نارگیل و آلوورا تهیه شده که میوه های استوایی هستند و دلیل عطر و طعم بیادماندنی آن می باشد.

 

شرکت های واردات اسانس بهداشتی

شرکت های وارد کننده اسانس بهداشتی که در امر خرید و فروش انواع اسانس فعالیت می کنند، مسئولیت تامین نیاز صاحبان صنایع و کارخانه های تولید مواد شوینده و پاک کننده را برعهده دارند. البته به رغم آنکه اکثر خریداران، اسانس مورد نیاز خود را به شکل عمده و در حجم های زیاد تهیه می کنند، اما این شرکت ها، تامین کننده نیاز مصرف کنندگان در سطوح پایین تر نیز می باشند. بنابراین شرکت های واردات اسانس بهداشتی که دارای سابقه و اعتبار لازم در زمینه فروش انواع اسانس از برندهای مختلف و معتبر دنیا هستند، محصولات باکیفیت خارجی را با تاییدیه های لازم از وزارت بهداشت و گمرک و با قیمت هایی مقرون به صرفه در اختیار خریداران قرار می دهند.

پر فروش ترین رنگ و اسانس ها

تقریبا حدود 150 اسانس در مقایسه با 300 اسانس پنجاه سال پیش به بازار عرضه می شود. اولین اسانس در جهان اسانس پرتقال است که محصول جانبی تولید آب پرتقال است زیرا از پوست پرتقال با فشار سرد استخراج می شود. بیش از پنجاه هزار تن از آن عمدتاً از برزیل و فلوریدا تولید می شود که بین آنها تقریباً 90 درصد از کل حجم بازار را تشکیل می دهد. بعد از آن رنگ و اسانس نعناع قرار می گیرد که تولید آن 32000 تن تخمین زده می شود و پس از آن اسانس های اکالیپتوس و نعناع فلفلی قرار دارند.

تولید جهانی اسانس اخیراً بیش از صد و ده هزار تن برآورد شده است. برزیل از نظر حجم، تولیدکننده پیشرو در جهان اسانس است، دومین کشور احتمالاً هند به دلیل تولید اسانس نعناع آن به ویژه در شمال دهلی است. هند نیز رهبری این تولید را به ضرر چین بر عهده گرفته است.
اسانس پرتقال هم در صنعت غذاسازی و هم داروسازی و حتی در صنعت عطر سازی نیز پر کاربرد می باشد. به همین جهت در اولین موارد در گروه های پرفروش ترین رنگ و اسانس ها هستند چون در صنایع اصلی کاربردی تر هستند.
اسانس اکالیپتوس که عمدتاً در چین تولید می‌شود، همچنین یکی از محصولات عمده صنعت عطر است که عمدتاً در عطرسازی استفاده می‌شود . همچنین در صنعت داروسازی و حتی صنایع غذایی برای تولید آدامس و آبنبات نیز بسیار پر کاربرد می باشد.

اسانس اسطوخودوس
اسطوخودوس یکی از شناخته شده ترین و پر مصرف ترین اسانس ها می باشد. که واردات رنگ و اسانس آن از پرفروش ترین ها در صنایع عطر سازی می باشد.

فواید اسانس اسطوخودوس
• آرام بخش
• ضد درد
• درمان فشار خون بالا

اسانس درخت چای
درخت چای، درختی است بومی استرالیا و متعلق به خانواده گیاه شناسی Myrtaceae است که می تواند به حدود هفت متر برسد. میوه‌های درخت چای دانه‌های کوچکی هستند که به شکل کپسول در کنار هم قرار گرفته‌اند و گل‌های آن معطر هستند.
نام این درخت گمراه کننده است زیرا باید فهمید که درخت چای ربطی به چای ندارد. از برگ های آن هرگز در تهیه دمنوش استفاده نمی شود.

فواید اسانس درخت چای
• آنتی باکتریال وسیع الطیف
• ضد قارچ وسیع الطیف
• ضد ویروس
• محرک سیستم ایمنی

واردات رنگ و اسانس در مدرن تجارت خاوران بصورت مستقیم از کشورهای مبدا و تولید کننده بدون واسطه وارد می شوند. مواد خام مورد استفاده با دقت انتخاب می شوند، خلوص آنها آزمایش می شود و تحت کنترل های کیفی دقیق قرار می گیرند.

همین امروز می توانید سفارشات رنگ و اسانس خود را سفارش دهید و دنیایی از رایحه و رنگ را به تولیدات خودتان اضافه نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات رنگ و اسانس و ثبت سفارش رنگ و اسانس  از طریق دکمه تماس با ما اقدام نمایید تماس با ما