• آدرس : تهران ، مجیدیه ، خیابان شهید علی اکبر همائی ، بن بست جدید ، پلاک۵ ، طبقه اول
  • شماره تماس : 88397913 021 – 88454172 021 – 86029277 021

واردات اسید آسکوربیک

واردات اسید آسکوربیک که با نام ویتامین C با خاصیت های آنتی اکسیدانی که دارد برای استفاده در صنایع مختلف تولیدی بعنوان نمونه ای از ویتامین سی در گروه مدرن تجارت صورت گرفته است. واردات مستقیم اسید آسکوربیک از کشورهای چین و آلمان می باشد که با قیمت بسیار اران و مناسب در سطح داخلی کشور عرضه و توزیع می شود.

واردات اسید آسکوربیک برای صنایع غذایی

همانگونه که در ابتدا اشاره شد اسید آسکوربیک را یک نوع از ویتامین سی می شناسند و نقش ویتامین سی در سلامت بدن بسیار حائز اهمیت شناخته شده است. در واقع بعلت آنکه بدن انسان نمی تواند بصورت طبیعی ویتامین C مورد نیاز بدنش را تولید کند در نتیجه برای آنکه بتواند این نیاز طبیعی را برطرف نماید می بایست در تغذیه خود آن را بگنجاند.
خیلی از مواد غذایی همچون میوه ها و سبزیجات همانند پرتقال، کیوی، انبه، لیمو شیرین، لیموترش و غیره حاوی ویتامین سی هستند اما گاهی افراد با بیماری کمبود ویتامین سی مواجه می شوند که یک نوع بیماری با نام اسکوربوت می باشد و این بیماری همراه با علام بالینی مربوط به خود می باشد. واردات اسید آسکوربیک
در نظام سلامت و بهداشت جهانی در تولیدات صنایع غذایی همچون دسرها، ژله ها، سس ها و غیره لازم است که از این ماده در تولیدات خود به چندین دلیل استفاده کنند. در نتیجه واردات اسید آسکوربیک با کیفیت های مختلف نیاز اساسی هر شخص فعال در این حوزه می باشد.
اسید آسکوربیک به شکل طبیعی در بسیاری از غذاها وجود دارد. این ماده مغذی اساسی برای سلامتی و تناسب اندام است. با این حال ، بسیاری از مردم مقادیر لازم برای تأمین حداقل نیاز این ماده مغذی را مصرف نمی کنند. به همین دلیل تولیدکنندگان مواد غذایی و شرکت های بسته بندی نوشیدنی در حال معرفی این جز و نمک های معدنی آن برای تقویت ظرفیت آنتی اکسیدانی مواد غذایی هستند.

واردات اسید آسکوربیک

دلایل استفاده از اسید آسکوربیک وارداتی در صنایع غذایی

 تامین سلامت بدن با استفاده از خاصیت ویتامین سی، به عبارتی نقش سلامت نگه داشتن بدن را در درجه اول دارد.
 ایجاد طعم بهتر یکی دیگر از موارد استفاده از ویتامین سی در صنایع غذایی می باشد که علاوه بر آنکه برای سلامتی مفید می باشد بعنوان یک طعم دهنده ی مجاز بهترین گزینه خواهد بود.
 غنی سازی محصولات غذایی که تولید می شوند و باعث بالا رفتن زمان نگهداری مواد غذایی بصورت کاملا بهداشتی رعایت می شود. بعبارتی هر ماده ای که PH آن پایین باشد می تواند خاصیت زد میکروبی را در خود فعال داشته باشد که اسید آسکوربیک نیز اینگونه است. یکی از مهم ترین دلایل واردات اسید آسکوربیک از کشورهایی همچون آلمان و چین نیز ویژگی ضد میکروبی آن می باشد. با استفاده از خاصیت ضد میکروبی اسید آسکوربیک می توان در حفظ ماده غذایی در برابر خراب شدن و یا فاسد شدن محافظت کند.

استفاده از اسید اسکوربیک در صنعت پزشکی

اسید اسکوربیک یک جز با قدرت آنتی اکسیدان بالا است. اثر آنتی اکسیدانی یک ماده به توانایی به تأخیر انداختن یا جلوگیری از اکسیداسیون سلول های دیگر اشاره دارد، به همین دلیل داشتن یک سیستم آنتی اکسیدانی سالم برای عملکرد مناسب بدن و پیشگیری از اختلالات احتمالی بسیار مهم است.

مصرف اسید اسکوربیک همچنین با تشکیل یک سپر محافظ در برابر عفونت ها و ویروس ها مرتبط است. علاوه بر این ، یک ماده کمکی بسیار موثر در جذب آهن و تقویت سیستم استخوانی است. به زبان بسیار ساده در زمان شیوع ویروس کرونا مشخص شد که سیستم ایمنی بدن می بایست قوی باشد و اگر شخصی در گیر با ویروس کرونا میشد به او توصیه می کردند که حتما مصرف ویتامین سی را بیشتر کند تا علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، بتواند در برابر حمله ویروس ها به بدن و درگیر کردن ریه ها نیز مقاومت کند.
در صنعت پزشکی استفاده از اسید آسکوربیک وارداتی برای پوست نیز بیشترین استفاده را دارا می باشد. در مراکز زیبایی حتما نام جوان سازی یا آب رسانی را شنیده باشید که این موارد به واسطه ی مزوها یا کوکتل های ویتامین سی می باشد که بصورت تزریقی در بافت مورد نظر توسط پزشک مربوطه نمی انجام می شود. واردات اسید آسکوربیک  ، همچنین در پزشکی به جهت رفع تیرگی های پوست و همچنین به جهت رفع تیرگی زیر چشم از تزریق ویتامین سی مربوطه استفاده می شود.
قرص های جوشان نیز که حاوی ویتامین سی می باشند گروه دیگری از استفاده از واردات اسید آسکوربیک در این صنعت می باشد. این عنصری است که در طبیعت به خصوص در قند میوه ها ، سبزیجات و به میزان کمتری در پروتئین ها یافت می شود. وقتی جدا شود ، به نظر می رسد کریستال های پودری یا زردرنگ است. بی رنگ ، بی بو ، جامد و محلول است.

واردات اسید آسکوربیک

واردات اسید آسکوربیک برای صنعت لوازم آرایشی

این ماده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین برنامه ها بسته به اهداف این شرکت ها متفاوت هستند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، اسید اسکوربیک یک آنتی اکسیدان بسیار قدرتمند است. این خاصیت در ساخت محصولات آرایشی با هدف تحریک فعالیت آنزیم های بازسازی کننده بافت و آنزیم های تولید کننده کلاژن در پوست بسیار مفید است.
واردات آسکوربیک که برای صنایع آرایشی انجام می شود می تواند منشا گیاهی (مرکبات ، سبزیجات و …) یا مصنوعی داشته باشد. یک ویتامین گرانبها ، بخشی از ترکیب های ضد پیری ، ضد اکسیدان ، ضد آلودگی و ضد تیرگی است.

در کدام محصولات آرایشی می توان اسید اسکوربیک یافت؟

اسید اسکوربیک در فرمولاسیون ها و جالینوس های مختلف استفاده می شود: سرم ها ، کرم های روز ، ماسک ها ، درمان های کانتور چشم. این بیش از همه مشکلات لکه های تیره ، رنگ کسل کننده را هدف قرار می دهد. این ماده در مراقبت های ضد پیری وجود دارد بلکه سم زدایی ، ضد آلودگی ، رنگ زدایی است. ویتامین C را می توان به صورت و همچنین به گردن یا پشت دست ها زد تا لکه های رنگدانه را به صورت کپی درمان کند. واردات اسید آسکوربیک

صنعت داروسازی و اسید آسکوربیک

اعضای فعال در این صنعت از اسید اسکوربیک برای تهیه اشکال مختلف دارویی یا ساخت قرص ویتامین C استفاده می کنند. از زمان کشف این ویتامین در سال 1932 ، از آن به عنوان مکمل غذایی و به عنوان تقویت کننده برخی فرآیندهای بیوشیمیایی بدن استفاده می شود. اسید اسکوربیک نیز در بسیاری از داروها وجود دارد. واردات اسید آسکوربیک

واردات اسید آسکوربیک

ویژگی های اسید آسکوربیک

ویتامین C یا اسید اسکوربیک، یک ویتامین محلول در آب است. این ماده عمدتا در سبزیجات و میوه هایی که به صورت خام مصرف می شوند یافت می شود. اما مراقب باشید، بسیار شکننده است. حساس به آب ، هوا و گرما ، رعایت چند قانون برای حفظ آن ضروری است:

1. از خیساندن خیلی طولانی سبزیجات برای شستن آنها خودداری کنید ، زیرا ویتامین C در آب شستشو از بین می رود.
2. روش بخارپز کردن که از دست دادن ویتامین C را محدود می کند (حدود 12٪ برای 5 دقیقه پخت و پز) را ترجیح دهید. در همه موارد ، زمان پخت باید به حداقل برسد.
3. از نگهداری طولانی مدت میوه و سبزیجات خودداری کنید زیرا بیش از 4 هفته ، از دست دادن ویتامین C به 50٪ می رسد. بنابراین ترجیح داده می شود که حداقل هفته ای یک بار از سبزی تازه استفاده کنید.
4. انجماد و ذوب 10 تا 25 درصد از ویتامین C را از دست می دهد ، بنابراین محصولات تازه را انتخاب کنید.

نیاز روزانه اسید اسکوربیک ما چیست؟

دوز مطلوب روزانه ویتامین C بسته به سن و شرایط فیزیولوژیکی از 50 تا 140 میلی گرم در روز متفاوت است. این ماده برای یک بزرگسال (و برای نوجوانان از 13 سال) 110 میلی گرم در روز و 120 میلی گرم برای سالمندان توصیه می کنیم. سرانجام ، افراد سیگاری به دلیل استرس اکسیداتیو تنباکو ، باید مقدار بیشتری از 130 تا 140 میلی گرم را جذب کنند. واردات اسید آسکوربیک

چه غذاهایی حاوی اسید اسکوربیک هستند؟

میوه ها و به ویژه مرکبات ، تامین کننده اصلی اسید اسکوربیک هستند. در موقعیت دوم ، سبزیجات را پیدا می کنیم. برای بهره مندی از غنی بودن آنها در ویتامین C ، مصرف میوه ها و سبزیجات خام ترجیح داده می شود ، زیرا پخت و پز به طور قابل توجهی از کیفیت غذایی آنها می کاهد. برای پوشاندن میزان توصیه شده روزانه ، 500 گرم میوه و سبزیجات در روز مصرف کنید. واردا

ت اسید

اسکوربیک اسید و گوشت‌ها

اسید اسکوربیک و گوشت‌ها ترکیبی سازگار و همراه با مزایای فراوان برای تولید و مصرف گوشت به شمار می‌رود. به‌طوری‌که علاوه بر افزایش مدت‌زمان استفاده از گوشت، مانع از تغییر در بافت و رنگ آن نیز خواهد شد. اسکوربیک اسید همان ویتامین سی است و استفاده از آن در صنایع غذایی به‌واسطه آنتی‌اکسیدانی بودن آن، موجب تثبیت و پایداری خواص مواد غذایی به مدت طولانی می‌شود.

تأثیر اسکوربیک اسید بر گوشت

در خصوص اسکوربیک اسید و گوشت‌ها لازم به توضیح است که اهمیت استفاده از این افزودنی در فعالیت‌های سردخانه‌ای و تولید فرآورده‌های گوشتی به‌ویژه گوشت چرخ‌کرده انکار نشدنی است. چراکه این ترکیب آنتی‌اکسیدان با غیرفعال کردن رادیکال آزاد مانع از فساد گوشت می‌شود و مدت‌زمان نگهداری از آن را نیز بیشتر می‌کند.

تأثیر عمده اسکوربیک اسید در به تأخیر انداختن رنگ غیرطبیعی گوشت بوده که این مسئله بر تصمیم مصرف‌کننده برای خرید محصول نیز مؤثر است. البته این ماده تنها رنگ ناخوشایند گوشت را برطرف می‌کند و تأثیری روی تازگی محصول ندارد.

خواص اسید اسکوربیک برای گوشت‌ها

همان‌طور که اشاره شد، مزایای ناشی از ترکیب اسکوربیک اسید و گوشت‌ها به‌واسطه خاصیت آنتی‌اکسیدانی اسید اسکوربیک است که برای بیشترین تأثیر و نتیجه، باید دارای خواص زیر باشد:

  • محلول در چربی
  • دارای کاربرد غذایی
  • بی‌تأثیر روی طعم گوشت

نمونه هایی از موارد استفاده از اسید آسکوربیک در صنایع غذایی:

کمپوت، آرد، سوسیس ، آبمیوه های صنعتی و غیره همگی نمونه های از منابع استفاده از اسید اسکوربیک هستند.

باتوجه به وجود اسید اسکوربیک بعنوان ویتامین سی، می تواند نقش ضد خستگی را ایفا می کند و قدرت جذب میزان آهن را بالا خواهد برد. شما می توانید وجود این ویتامین ارزشمند را در انواع شیرخشک های نوزادان و کودکان خردسال ببینید.

ویتامین C همچنین در تولید کلاژن، پروتئینی که خاصیت ارتجاعی و بازسازی تمام بافت های ما را تضمین می کند، شرکت می کند. کلاژن بیش از 30 درصد از کل پروتئین های ما را تشکیل می دهد. این عمدتا در پوست ما یافت می شود، بلکه در استخوان ها، ماهیچه ها یا دیواره رگ های خونی ما نیز یافت می شود.

وجود اسید اسکوربیک در شیرخشک بچه هایی که از شیر مادر نمی توانند تغذیه داشته باشند همانند سایر ویتامین ها و مواد معدنی ضروری و حتی اجباری است. ویتامین C اجازه جذب بهتر آهن از غذاهای گیاهی را می دهد و به عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

نمونه های دیگری که وجود اسید اسکوربیک را در صنایع غذایی نشان می دهد به انواع نوشیدنی ها برمی گردد. تمام نوشیدنی هایی که به نوعی انرژی زا هستند و تحت نوشیدنی های غنی شده و مکمل غذایی تولید می شوند نیز حاوی اسید اسکوربیک هستند. این نوع نوشیدنی ها غالبا دارای برچسب ویتامین C هستند. ورزشکاران بیشترین متقاضیان این نوع از نوشیدنی ها هستند.

اسید اسکوربیک به دلیل خواص تکنولوژیکی خود در طول ساخت بسیاری از غذاها عمدتاً برای محدود کردن اکسیداسیون استفاده می شود. بنابراین مخلوط با آرد در تولید رشته های ماکارانی می شود، و در نهایت کیفیت پخت ماکارونی را بهبود می بخشد.

اگر شما هم دارای کارخانه های تولید در گروه صنایع غذایی هستید و می خواهید میزان انرژی را در محصولات تولیدی خود بیشتر کنید نیاز است تا از اسید اسکوربیک مرغوب و با کیفیت و در عین حال خالص استفاده نمایید. جهت تهیه اسید اسکوربیک مورد نیاز کارخانه های تولید غذایی خود بصورت عمده و قیمت دست اول با وارد کننده مستقیم ارتباط داشته باشید.

ویتامین C که نام اصلی آن اسید اسکوربیک است، یک ماده مغذی ضروری برای بدن ما است. به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و به محافظت از سلول های ما در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. رادیکال های آزاد ترکیباتی هستند که وقتی بدن ما غذای ما را به انرژی تبدیل می کند تشکیل می شوند. ما همچنین به دلیل دود سیگار، آلودگی هوا یا اشعه ماوراء بنفش خورشید در معرض رادیکال های آزاد در محیط هستیم.

اثرات ویتامین C بر بدن چیست؟

در اینجا چند نمونه از آنچه که این تحقیق به دست آورد آورده شده است:

-مطالعات در مورد خطر ابتلا به سرطان

افرادی که ویتامین C دریافت می کنند ممکن است کمتر در معرض خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان ها مانند سرطان ریه، سرطان سینه و سرطان روده بزرگ باشند. با این حال، به نظر نمی رسد مصرف مکمل های ویتامین C از افراد در برابر سرطان محافظت کند.

-بیماری های قلبی عروقی

پژوهش ها و تحقیقات نشادن داده است که،  کسانی که مصرف میوه و سبزیجات زیادی دارند، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی در آنها کمتر است. این موضوع  را می توان با آنتی اکسیدان های موجود در این رژیم توضیح داد، استرس اکسیداتیو عامل اصلی مشکلات قلبی عروقی است.

-AMD و آب مروارید

تحقیقات نشان می دهد که ویتامین C همراه با سایر مواد مغذی ممکن است پیشرفت از دست دادن بینایی را در افراد مسن کمتر کند. در واقع، یک مطالعه بزرگ روی بیماران مبتلا به AMD نشان داد که افرادی که مکمل‌های مبتنی بر ویتامین C و سایر مواد مغذی (روی، بتاکاروتن، روی و مس) را در درازمدت مصرف می‌کردند، از دست دادن بینایی کمتری داشتند.

نیاز روزانه به ویتامین C چیست؟

نیاز به ویتامین C به عوامل مختلفی از جمله سن، جنس یا شرایط خاص بستگی دارد. در اینجا میزان مصرف روزانه توصیه شده است:

– کودکان 4 تا 13 ساله: 25 تا 45 میلی گرم

– نوجوانان 14 تا 18 سال: 65 تا 75 میلی گرم

– بزرگسالان: بین 75 (زنان) تا 90 میلی گرم (مردان)

– زن باردار: 85 میلی گرم

– زن شیرده: 120 میلی گرم

ویتامین C را از کجا در رژیم غذایی خود پیدا کنیم؟

میوه، بله، اما کدام یک؟

به محض اینکه به ویتامین C فکر می کنیم، به میوه های مرکبات فکر می کنیم! در واقع، لیمو، پرتقال، گریپ فروت حاوی ویتامین C هستند، حتی اگر بیشترین مقدار را نداشته باشند! میوه ای که برنده مدال می شود آلو کاکادو است که در استرالیا می روید و حاوی بیش از 3000 میلی گرم ویتامین C در هر 100 گرم است (در مقایسه با 30 تا 60 میلی گرم در 100 گرم برای مرکبات عزیزمان). پس از آن کامو کامو، میوه ای شبیه گواوا (حدود 2500 میلی گرم در 100 گرم)، سپس آسرولا، با 1700 میلی گرم ویتامین C در هر 100 گرم قرار می گیرد.

سرشار از ویتامین C، گواوا، گوگی بری، انگور فرنگی سیاه، کیوی، لیچی و به طور کلی میوه های قرمز نیز وجود دارد.

سبزیجات

آنها همچنین حاوی ویتامین C هستند و گاهی اوقات بیشتر از برخی میوه ها! این مورد در مورد فلفل (120 تا 180 میلی گرم در 100 گرم خام، و 80 میلی گرم در 100 گرم هنگام پختن)، کلم بروکسل، کلم قرمز یا سفید، اسفناج (تقریباً به اندازه مرکبات)، کلم بروکلی، گوجه فرنگی و …

گیاهان معطر

آنها اغلب فراموش می شوند، اما جعفری تازه، به عنوان مثال، به طور متوسط ​​​​100 میلی گرم ویتامین C در هر 100 گرم دارد. ما می توانیم از آن استفاده کنیم و در تمام غذاهای خود از آن سوء استفاده کنیم.

چگونه یک مکمل غنی از ویتامین C انتخاب کنیم؟

ویتامین C به کاهش خستگی کمک می کند و به عملکرد طبیعی سیستم ایمنی کمک می کند، که در زمستان مورد آزمایش قرار می گیرد. به همین دلیل است که گاهی اوقات مصرف مکمل ویتامین C توصیه می شود، اگرچه رژیم غذایی بهترین منبع آن است.

در چه زمینه ای؟

* در پیشگیری: مصرف مکمل ضروری نیست، اما در صورت قرار گرفتن مکرر در هوای آزاد (مثلاً تمرینات ورزشی)، یا در صورت تماس چشمگیر انسانی مفید است.

* در درمان سرماخوردگی: به نظر نمی رسد ویتامین C بتواند از سرماخوردگی محافظت کند، اما ممکن است مدت و شدت آن را کاهش دهد.

* برای جمعیت های خاص به صورت موقت: نوجوان یا بزرگسال جوان، تمرین شدید ورزشی، شکستگی، مصرف منظم الکل و غیره.

* در صورت رژیم غذایی غیر متنوع.

* برای افرادی که از سوء جذب یا بیماری کلیوی رنج می برند، تحت نظارت پزشکی.

آسکوربیک

نتیجه گیری :

اسید اسکوربیک به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی شناخته شده است ، همچنین نقش تنظیم کننده pH ، نگهداری پوست ، ماده پوششی را بازی می کند (به عنوان مثال بوی محصول را کاهش می دهد) ، همچنین می تواند به ترکیب عطرها وارد شود. واردات اسید آسکوربیک
ویتامین C یا اسید اسکوربیک احتمالاً شناخته شده ترین و پرکاربردترین ویتامین به عنوان یک مکمل غذایی است. این اغلب در زمستان یا در موارد خستگی موقت توصیه می شود ، زیرا به ویژه به دلیل ضد خستگی و تقویت کننده آن شناخته می شود (حتی اگر محرک نباشد و مانع از خواب نشود!) ، اما دارای بسیاری از خواص مفید است.
گروه مدرن تجارت به دلیل آنکه واردات اسید آسکوربیک را بصورت کاملا مستقیم و با حذف واسطه ها انجام داده است در نتیجه قیمت ها کاملا مناسب در مقابل کیفیت های عالی می باشند.

شرکت مدرن تجارت فعال در زمینه فروش و واردات اسید آسکوربیک

برای کسب اطلاعات بیشتر از واردات اسید آسکوربیک و ثبت سفارش  اسید آسکوربیک از طریق دکمه تماس با ما اقدام نمایید تماس با ما