• آدرس : تهران ، مجیدیه ، خیابان شهید علی اکبر همائی ، بن بست جدید ، پلاک۵ ، طبقه اول
  • شماره تماس : 88397913 021 – 88454172 021 – 86029277 021

واردات جانشین کره کاکائو CBS

واردات جانشین کره کاکائو CBS  با توجه به کاربردهای گسترده ای که در شیرینی پزی و تولید محصولاتی از قبیل بیسکوئیت، کارامل، شکلات و… دارد، در جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع در گروه مدرن تجارت خاوران صورت گرفته است . معمولا در فرآیند تولید انواع شکلات و کاکائو، بهتر است که از روغن های طبیعی استفاده شود اما با توجه به بالا بودن قیمت این روغن ها و با هدف کاهش هزینه ها، روغن CBS یا Cocoa Butter Substitutes که درواقع جانشینی برای کره کاکائو است، به کار برده می شود. با این مقدمه کوتاه، به معرفی این محصول و ارائه اطلاعات مهم در رابطه با واردات جانشین کره کاکائو (CBS) به کشور خواهیم پرداخت.

واردات جانشین کره کاکائو CBS

روغن جانشین کره کاکائو چیست؟

روغن cbs یا جانشین کره کاکائو یکی از روغن های گیاهی پرکاربرد و شناخته شده خوراکی است که از هسته پالم و سایر محصولات حاوی اسید لوریک مانند هسته خرما و روغن به دست می آید. این محصول مملو از ویتامین و املاح معدنی بوده که استفاده از آن را به عنوان یکی از مواد اولیه در صنعت تولید شکلات، بلامانع می کند. از فواید این روغن می توان به دمای ذوب ۳۸٫۵ درجه، طعم خاص، کاربرد آسان و شکل پذیری عالی آن اشاره کرد. همچنین این محصول از براقیت و ثبات بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد.
واردات جانشین کره کاکائو CBS  توسط شرکت مدرن تجارت خاوران در بسته بندی های 25 کیلویی و اغلب در دو نوع روکشی و قالبی و صورت می گیرد. از روغن cbs قالبی بیشتر در ترکیب اصلی شکلات و دسرها استفاده می‌شود و نوع روکشی آن برای ایجاد پوشش سطح انواع شکلات‌ و شیرینی‌ کاربرد دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از واردات جانشین کره کاکائو CBS و ثبت سفارش جانشین کره کاکائو CBS از طریق دکمه تماس با ما اقدام نمایید تماس با ما

واردات جانشین کره کاکائو CBS

ویژگیهای جانشین کره کاکائو (CBS)

همانطور که پیش از این اشاره شد، روغن (CBS) یک افزودنی خوراکی و به رنگ سفید است که معمولا در ترکیب با پودر کاکائو و برای ساخت انواع شکلات، مورد استفاده قرار می گیرد. عطر و طعم دلپذیر این محصول و انعطاف و شکل پذیری آن برای ساخت شیرینی و شکلات، از ویژگیهای است که موجب افزایش تولید و واردات جانشین کره کاکائو (CBS) و استفاده گسترده از آن شده است.
سایر مشخصات این چاشنی از قرار زیر می باشد:
• قابلیت ذوب در دمای بدن
• طعمی بسیار نزدیک با کره کاکائو
• شکنندگی مناسب در دمای محیط
• پایداری در دمای بالا
• بدون ماسیدگی در دهان و دارای نقطه ذوب مشترک

کاربردهای جانشین کره کاکائو (CBS)

به طور کلی روغن cbs در تولید انواع شکلات، کیک شکلاتی و هر نوع خوراکی شکلاتی دیگر، کاربرد دارد. همچنین از این افزودنی در انواع کوکی، کلوچه و ایجاد روکش شکلاتی سطح آب نبات ها و بسیاری دیگر از تنقلات استفاده می شود.
در حقیقت می توان صنایع قنادی کشور را بزرگترین مشتری برای واردات جانشین کره کاکائو CBS  دانست که از این ماده در گسترده وسیعی از تولیدات خود بهره می برد. به طوری که، در تولید شکلات های قالبی، پوشش محصولات متنوعی همچون بیسکوییت، ویفر، مارش مالو و… استفاده دارد. دیگر کاربرده روغن جانشین کاکائو، به عنوان جایگزین روغن های حیوانی در فرمول خامه مورد نیاز قنادی، پنیرهای ترکیبی یا پروسس و… نیز هست. اگر به دنبال خرید جانشین کره کاکائو وارداتی هستید هم اکنون با گروه شرکت مدرن تجارت خاوران از طریق صفحه ی تماس با ما ارتباط مستقیم بگیرید .

نحوه نگهداری از جانشین کره کاکائو (CBS)

بهتر است برای نگهداری جانشین کره کاکائو (CBS) وارداتی و جلوگیری از ایجاد تغییراتی در کیفیت این محصول، آنها در همان بسته بندی های اولیه و در شرایطی با تهویه مناسب و خشک و خنک قرار داده شود. دقت کنید که به هیچ عنوان این محصول را در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب و یا دیگر منابع گرما قرار ندهید.

تولید کنندگان جانشین کرده کاکائوی دنیا

پس از شرح ویژگی ها و اطلاعاتی در رابطه با این محصول، بد نیست با کشورهای تولیدکننده و صادرکننده روغن جانشین کره کاکائو هم آشنایی مختصری داشته باشید. البته امروزه کشور های بسیاری در جهان، تولیدکننده این ماده به حساب می آیند. اما از آن میان، کشورهای ترکیه و مالزی به عنوان اصلی ترین تولیدکننده های این نوع چاشنی در جهان هستند و واردات جانشین کره کاکائو CBS به کشورهایی نظیر ایران نیز بیشتر از همین طریق صورت می گیرد.

نحوه خرید جانشین کره کاکائو (CBS)

به طور کلی مراکز و شرکت های متعددی در سطح کشور برای خرید و واردات جانشین کره کاکائو CBS فعالیت می کنند. البته امکان تهیه آنلاین این محصول از طریق برخی فروشنده های اینترنتی نیز وجود دارد اما نکته مهم توجه به شرکت های تأمین‌کننده و سابقه فعالیت آنها در این زمینه است. درواقع علاوه بر خرید بی واسطه و مستقیم که هدف اصلی مصرف کنندگان این افزودنی در مراجعه به شرکت های واردکننده است، فروش محصول باکیفیت، برخورداری از تأییدیه سلامت و ارائه قیمت هایی دست اول نیز می تواند معیار مهمی برای مراجعه به شرکت واردات جانشین کره کاکائو CBS باشد.
بنابراین جهت خرید مستقیم محصولی با کیفیت بالا و البته با قیمت های مناسب می توانید از طریق شرکت مدرن تجارت خاوران اقدام به تهیه مقدار مورد نظر خود از این روغن یا سایر محصولات نمائید. هم اکنون تمام جانشین کره کاکائو وارداتی از طریق شرکت مدرن تجارت خاوران تامین می شود و شما می توانید بدون واسطه دسترسی مستقیم به این محصول وارداتی( واردات جانشین کره کاکائو CBS ) را داشته باشید.

واردات جانشین کره کاکائو CBS

قیمت روغن جانشین کره کاکائو (CBS)

قیمت خرید روغن cbs بسته به عواملی مانند نوع محصول، برند تولیدی، میزان چربی، حجم سفارش و همچنین نحوه خرید آن می تواند متفاوت باشد. از همه مهم تر، این استاندارد روغن cbs است که تعیین کننده قیمت خرید این ماده خواهد بود که معمولا بر اساس فاکتورهای ملی و بین‌المللی تعیین می گردد. این استاندارد یکی از ملاک های تشخیص محصول باکیفیت از نمونه های نامرغوب است که تنها از طریق آنالیز آزمایشگاهی قابل تشخیص بوده که پروسه ای زمانبر و دشوار است.
به همین دلیل توصیه اکید ما تهیه روغن‌ cbs از مراکز معتبر واردات جانشین کره کاکائو CBS می باشد. در این صورت می توانید ضمن اطمینان از تهیه محصولی با کیفیت، واردات جانشین کره کاکائو CBS ، از مزایای دیگری همچون قیمت خرید مناسب نیز بهره مند گردید.

همانگونه که صحبت شد، یکی از ویژگی هایی که موجب استفاده از این روغن به جای کره کاکائو شده است، قیمت ارزان تر آن می باشد. این اختلاف قیمت چیزی در حدود 30 درصد است که برای تولیدکنندگان، رقم قابل توجهی به حساب می آید. به این ترتیب، تهیه روغن جایگزین یا cbs را می توان یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه برای تولیدکنندگان دانست. درواقع صرف نظر از ویژگی های کیفی و موثر این روغن در تولید محصولات مختلف، قیمت پایین آن دلیل اصلی استقبال تولید کنندگان از این محصول می باشد. این قیمت ارزان علاوه بر صرفه اقتصادی، با مزایای دیگری نیز برای تولیدکننده همراه است. مثلا، استفاده از این ماده اولیه باکیفیت و مناسب به عرصه محصول با قیمت نهایی کمتر و درنتیجه فروش بیشتر، منجر خواهد شد. ضمن اینکه، خرید عمده از مراکز فروش و واردات روغن جانشین کره کاکائو اصل با تخفیفاتی نیز همراه خواهد بود که کاملا به نفع صنایع و کارگاه های تولیدی است.

خرید عمده جانشین کره کاکائو

یکی از روش های موثر در کاهش قیمت خرید جانشین کره کاکائو، تهیه محصول به صورت عمده است. در این صورت قیمت آن به شکل قابل توجهی، کاهش خواهد یافت. به این ترتیت اگر شما در طول سال به واسطه فعالیت تولیدی خود، نیازمند حجم زیادی از این ماده هستید، پیشنهاد می شود که از فروشندگان و مراکزی که در امر واردات جانشین کره کاکائو CBS فعالیت می کنند، روغن مورد نیاز خود را به شکل عمده، فراهم نمائید. شرکت مدرن تجارت خاوران که از جمله مراکز فروش و واردات جانشین کره کاکائو CBS و توزیع عمده این نوع افزودنی در کشور است، آمادگی ثبت سفارش خرید کلیه مصرف کنندگان و خریداران عمده این محصول را دارد.

مزایای استفاده از روغن جانشین cbs

به طور مستقیم برای تولید مواد پر کننده شکلات، آب نبات های شکلاتی و دسر مایع استفاده می شود.
جانشین کره کاکائو CBS یک ترکیب چربی است که تا حدی هیدروژنه است. نوع مناسب جایگزین می تواند مانند شکل واقعی ، مزه شکلات را ارائه دهد. مغز خرما یا روغن نارگیل اغلب به عنوان CBS در غذاهای شیرین استفاده می شود. هنگام استفاده در خوراکی های شکلات ، کنترل آنها راحت تر است و دارای نقطه ذوب بالایی هستند. هر دو ماده جایگزین وقتی مثل کره کاکائو بیش از حد پخته شوند متبلور نمی شوند. نکته منفی این جایگزین ها این است که آنها با سایر چربی های مورد استفاده در تولید شکلات به خوبی مخلوط نمی شوند.

روغن جانشین cbs که از دانه میوه ای بنام پالم تهیه می شود در مقایسه با روغن دانه کاکائو به یک نسبت براق می باشند و از این نظر تفاوتی بین آنها دیده نمی شود.
جانشین کره کاکائو CBS بر پایه اسید لوریک با پایداری ، ماندگاری خوب ، بافت و عطر و طعم بسیار خوب مشخص می شود. آنها نیازی به بسته بندی جدا از کره کاکائو ندارند ، به خوبی به فشردن و قالب زدن پاسخ می دهند و از همه مهمتر بسیار ارزان تر از کره کاکائو می باشند.

خرید اینترنتی کره کاکائو خوراکی

خرید اینترنتی کره کاکائو خوراکی که در حال حاضر واردات جانشین کره کاکائو CBS در گروه مدرن تجارت بصورت مستقیم انجام می گیرد برای دسترسی آسان و راحت به محصول کره کاکائو فروش غیرحضوری آغاز شده است.
با توجه به آنکه در بازار تمامی قیمت ها بر حسب دو معیار عمده و جزئی اعلام می شود ، واردات جانشین کره کاکائو CBS ، در گروه مدرن تجارت با توجه به انکه وارد کننده ی اصلی محصولات خود می باشد تمامی قیمت ها بصورت عمده برای تمامی خرید های حضوری و غیر حضوری اعلام می شود. با توجه به اعمال کردن این موضوع و حذف تفاوت بین خرید اینترنتی کره کاکائو با خرید حضوری جانشین کره کاکائو CBS وارداتی تمامی قیمت ها بر روی حالت اعتدال و پایداری قرار دارد.
اگر قصد خرید جانشین کره کاکائو CBS و یا واردات جانشین کره کاکائو CBS  را  برای کسب و کارتان دارید و یا محصولاتی را تولید می کنید که برای آن نیاز مداوم به جانشین کره کاکائو CBS دارید با ما ارتباط بگیرید و جانشین کره کاکائو اصل را از ما بخواهید چرا که مرکز واردات جانشین کره کاکائو CBS و بدون واسطه ما هستیم.

خرید کره کاکائو

حداقل 99٪ کره کاکائو تولید شده در سراسر جهان برای تهیه شکلات استفاده می شود در نتیجه خرید کره کاکائو در تولید شکلات ها بسیار پر متقاضی می باشد و کارخانجات تولیدی این محصولات مشتریان بلقوه این حوزه هستند. کره عرضه شده به کاربر باید دارای خصوصیاتی باشد که نیازهای کاربر برای عطر و طعم، جامد سازی و سختی آن را برآورده کند ، همه اینها را می توان در آزمایشگاه آزمایش کرد.

کره کاکائو دارای طعم هایی است که از خنثی ، به معنای عدم وجود عطر و طعم ، تا طعم کاکائو کاملاً قابل توجه است. نوع دوم برای استفاده در تهیه شکلات سفید مناسب است ، در حالی که معمولاً به کره کاکائو خوشبو کننده اولویت داده می شود ، یعنی کره ای که تمام طعم های نامطلوب از جمله طعم کاکائو در تولید اکثر انواع دیگر شکلات حذف شده است. کره خنثی کاکائو به سازندگان شکلات این امکان را می دهد تا با مخلوط کردن با یک نوع خاص کاکائو ، عطر و طعم خاصی از خانه ایجاد کنند. واردات جانشین کره کاکائو CBS
اندازه گیری شاخص عطر و طعم که در آزمایشگاه انجام می شود ، اطلاعاتی در مورد شدت طعم کاکائو موجود در کره فراهم می کند، در حالی که طعم دهنده ها مسئول ارزیابی سایر جنبه های طعم کره هستند. واردات جانشین کره کاکائو CBS

کره کاکائو مورد استفاده در شکلات باید درجه سختی خاصی داشته باشد. دومی با توجه به نوع دانه هایی که برای تهیه کره کاکائو استفاده شده است تعیین می شود: دانه های با منشا برزیلی کره نرم تولید می کنند، در حالی که دانه های مالزی کره سفت تولید می کنند. مقدار ید (اضافه شده) معیار خوبی برای ارزیابی سختی کره است.

واردات روغن جانشین کره کاکائو اصل

در حال حاضر نمایندگی ‌ها و مراکز متعددی در بخش واردات روغن جانشین کره کاکائو در سطح کشور فعالیت می ‌کنند که شما به این طریق می ‌توانید مقادیر مورد نظر از این روغن را خریداری نمائید. البته امروزه علاوه بر مراجعه برای خرید حضوری این مواد اولیه، فروش اینترنتی و خرید از طریق وبسایت های این مراکز واردکننده نیز امکانپذیر شده است. به این ترتیب مصرف کنندگان با سرعت و سهولت بیشتر و در زمان های دلخواه می توانند روغن جانشین کره کاکائوی مورد نیاز خود به هر میزان و از هر برندی را تهیه کنند. البته توجه داشته باشید که محصولات خریداری شده حتما دارای تأییدیه سلامت و کیفیت بالا باشند. همچنین لازم ذکر است که خرید عمده از شرکت های واردات روغن جانشین کره کاکائو اصل با مزایایی برای خریداران محترم همراه خواهد بود که از آن جمله می توان به برخورداری از قیمت های مناسب و برخی تخفیفات اشاره کرد.

6 فواید استفاده از جانشین کره کاکائو برای پوست

6 فواید استفاده از جانشین کره کاکائو برای پوست

با روی آوردن تدریجی صنعت آرایشی و بهداشتی به مواد طبیعی، کره کاکائو به دلیل فواید درمانی بی‌شمارش محبوبیت پیدا کرده است. این ماده سرشار از فیتوکمیکال های آنتی اکسیدانی است که یک سد محافظ بر روی پوست شما ایجاد می کند و از آن در برابر بیماری ها، آفتاب و آسیب های محیطی محافظت می کند.

در ادامه بخوانید تا با جزئیات بیشتر فواید جانشین کره کاکائو برای پوست و نحوه استفاده از آن در روتین مراقبت از پوست خود را بدانید.

جانشین کره کاکائو سرشار از پلی فنول ها و سایر ترکیبات فعال زیستی است که آن را به یک عنصر ارزشمند در فرمولاسیون مراقبت از پوست و مو تبدیل می کند. غنای آن ممکن است ویژگی های ارتقا دهنده کافا مانند آبرسانی، صافی و بازسازی پوست و مو را افزایش دهد.

جانشین کره کاکائو چربی خالصی است که از دانه های کاکائو در طی فرآیند تولید پودر کاکائو استخراج می شود. کره کاکائو به دلیل توانایی آن در بهبود سلامت کلی پوست شما مورد توجه قرار گرفته است. از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند، پوست شما را مرطوب نگه می دارد و به جلوگیری از شرایط مختلف التهابی کمک می کند. از این رو، اغلب ممکن است کره کاکائو را به عنوان یک ماده اولیه در مرطوب کننده ها، صابون ها و کرم های بدن پیدا کنید.

از آنجایی که کره کاکائو یک ماده جدید پوست است، در متون باستانی آیورودا هیچ اشاره ای به استفاده از آن نشده است. با این حال، توانایی آن در آرام کردن پوست می تواند به تعادل تشدید پیتا که منجر به قرمزی، خارش و التهاب می شود، کمک کند. همچنین در درمان بیماری های پوستی مانند خشکی پوست، پوسته پوسته شدن و درماتیت موثر است.

فواید جانشین کره کاکائو برای پوست شما

فواید استفاده از جانشین کره کاکائو در محصولات آرایشی و بهداشتی برای پوست شما

  1. خشکی پوست را درمان می کند.
  2. از پیری پوست جلوگیری می کند.
  3. ممکن است جای زخم ها و علائم کشش را روشن کند
  4. از شرایط التهابی پوست جلوگیری می کند
  5. در برابر آسیب خورشید محافظت می کند
  6. فعالیت ضد سرطان

چگونه از جانشین کره کاکائو برای پوست استفاده کنیم؟

چگونه از جانشین کره کاکائو برای پوست استفاده کنیم؟

  1. به عنوان یک مرطوب کننده
  2. به عنوان یک افزودنی
  3. به عنوان یک کرم ضد کشیدگی (ترک های بارداری)
  4. به عنوان یک ماسک صورت

آخرین حرف

جانشین کره کاکائو به دلیل خواص آبرسانی که دارد به یک ماده رایج در محصولات مرطوب کننده تبدیل شده است. استفاده از مقدار کمی در روز می تواند با تیرگی مبارزه کند و به راحتی سلامت پوست شما را بازیابی کند. به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن، می توان از آن به عنوان درمان ترکیبی با سایر داروها برای درمان بیماری های پوستی خشک، التهابی و آلرژیک استفاده کرد.

در حالی که کره کاکائو فهرست طولانی‌ای از فواید پوستی دارد، استفاده از آن بر اساس نوع پوست و نیاز شما بهترین راه برای به دست آوردن حداکثر فواید از این پوست طبیعی است.

شرکت مدرن تجارت فعال در زمینه فروش و واردات جانشین کره کاکائو CBS

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش جانشین کره کاکائو CBS از طریق دکمه تماس با ما اقدام نمایید تماس با ما