اسانس ها یا عطرمایه ها

اسانس ها یا عطرمایه ها

اسانس ها یا عطرمایه ها،ترکیبات معطری هستند که در گیاه های مختلف یافت می شوند.اسانس ها غالبا برای طعم دار کردن و معطر کردن محصولات غذایی به کار می روند و پرکاربردترین افزودنی های خوراکی،بهداشتی،دارویی،آرایشی و … می باشند. اسانس های خوراکی سه نوع هستند.محلول در آب،محلول در روغن و محلول در الکل.که اسانس محلول در آب به صورت مایع،بیشترین مصرف را در صنایع غذایی دارد.استفاده از اسانس های روغنی نیز در خمیردندان ها و محصولات آرایشی و بهداشتی رایج است.طعم های اسانس بسیار متنوع است از جمله:پرتقال،لیمو،سیب،نعناع،عسل،وانیل،رز،گل محمدی و ….اسانس های خوراکی در تولید قهوه،چای،کیک و کلوچه،شیرینی و شکلات کاربرد زیادی دارد همچنین در لبنیات و تنباکو و توتون نیز استفاده فراوانی از این اسانس ها می شود.اسانس های خوراکی به عنوان ضدعفونی کننده،ضد تشنج،ضد تورم و التهاب،مسکن دندان،ضدخارش و …کاربرد دارند. اسانس های پودری حلال در روغن و حلال در آب هستند که در تولید کیک و شیرینی،بیسکویت،آدامس،ژله، انواع نوشیدنی ها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

توضیحات

فروش رنگ و اسانس

 

فروش رنگ و اسانس خوراکی که در صنایع مختلف غذایی از جمله بستنی سازی، تولیدات کیک و کلوچه، زعفران و شربت و نوشیدنی استفاده های فراوانی دارد با قیمت بسیار مناسب در فاکتورهای عمده عرضه می شود.
امروزه اسانس های خوراکی زیادی در صنایع مختلف غذایی استفاده می شود که از نظر استاندارد سازی شده مورد تاییدیه سازمان غذا و دارو می باشند. بع عبارتی این عصاره ها جهت تغییر رنگ و طعم در تولیدات خوراکی بکار برده می شوند. مثلا شما ممکن است در شیرینی زنجفیلی برای طعم دار کردن آن از عصاره یا اسانس سیر استفاده کنید و یا از اسانس دارچین در شیرینی های دارچینی، آدامس و کیک و کلوچه ها استفاده کنید.
اسانس و رنگ خوراکی ترکیبات فوق العاده و موثری هستند که با اثر قدرتمندشان می توانند هم افزایی های معطر جدیدی ایجاد کنند . برند مدرن تجارت خاوران نامی آشنا در صنعت  فروش رنگ و اسانس می باشد.

چگونه رنگ و اسانس خوراکی را تشخیص دهیم؟

بسیاری از عصاره های رنگ و اسانس که خوراکی هستند ناز است تا چندین معیار را دارا باشند تا بتوان به استاندارد آنها اظمینان کرد.
همیشه برای آنکه بتوانید اطمینان بیشتری داشته باشید لازم است تا از مارک های معتبر و ارگانیک که خالص و طبیعی هستند را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. همیشه باید روی بسته بندی فروش رنگ و اسانس خوراکی کلمه خوراکی درج شده باشد تا بتوان از ان در بخش غذایی و کلا صنایع غذا و دارو استفاده کرد. گاهی لازم است تا این سوال از دفتر نمایندگی فروش رنگ و اسانس نیز این مورد پرسیده شود تا اطمینان مورد نیاز حاصل شود.

چگونه از اسانس و رنگ خوراکی استفاده کنیم؟

مطمئناً متوجه شده اید که عصاره های خوراکی رنگ و اسانس از قدرت بوگیری بسیار قدرتمندی برخوردار هستند. بنابراین استفاده از آنها در معرض خطر خراب شدن کامل یک ظرف بسیار مهم است.
توصیه می شود که در ابتدا با اضافه کردن یک قطره به ظرف خود شروع کنید و فقط در صورت لزوم مقدار بیشتری اضافه کنید. همچنین ، به یاد داشته باشید که آنها را فقط در آخرین لحظه به دستورالعمل خود اضافه کنید و از روی حرارت خارج کنید تا تمام خواص آنها حفظ شود.

چند نمونه از رنگ و اسانس خوراکی که بیشترین استفاده را در صنایع غذایی دارند :

همچنین بخوانید راجب واردات رنگ و اسانس

اسانس موز

اسانس و عصاره موز بسیار خوش طعم و دلپذیر می باشد که علاوه بر آنکه شما می توانید آن را در تولید آدامس های موزی، دسر و ژله های موزی و حتی کیک های موزی و بیسکوییت های ویفری موزی استفاده کنید در سایر موارد غیر خوراکی نیز پر طرفدار می باشد.
اسانس موز همانند اسانس توت فرنگی و پرتقال که حتی در صنایع دارو سازی استفاده دارد، بسیار پر کاربرد است. میوه موز خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و به جهت تقویت سیستم ایمنی استفاده می شود در نتیجه به جهت سوء هاضمه بسیار پر مصرف است.

فروش رنگ و اسانس

فروش فروش رنگ و اسانس نعناع و لیمو

اسانس لیمو و نعناع از یکدیگر جدا هستند ولی در تهیه نوشیدنی موهیتو که امروزه بسیار پرطرفدار می باشد با هم استفاده می شود. این دو اسانس نیز بسیار پر فروش و پر مصرف در صنایع غذایی و همچنین در داروسازی می باشند.

فروش رنگ و اسانس

فروش رنگ و اسانس عصاره وانیل

عصاره وانیل از طریق تخمیر کردن دانه های وانیل بدست می آید. از عصاره وانیل در تمامی موارد کیک و شیرینی استفاده و کارایی دارد و همگی شما با طعم بسیار غنی و تسکین دهنده ی آن آشنایی دارید.
اسانس وانیل هم بصورت خوراکی تولید می شود هم بصورت غیر خوراکی جهت تسکین دهنده درد عرضه می شود.
رایحه وانیل علاوه بر اینکه معطرترین اسانس می باشد از گروه پرمصرف ترین ها در حوزه ادویه ها در کل دنیا می باشد که بیشترین استفاده آن در صنعت غذایی همانند بستنی وانیلی، شیرینی و شکلات وانیلی و کیک و کلوچه هایی با طعم وانیل می باشد. وانیل یک گیاه با چندین نوع مختلف می باشد که با وجود تهیه عصاره وانیل استفاده آن و دسترسی به آن راحت و آسان شده است. فروش رنگ و اسانس وانیل همانند عصاره لیمو، نعناع، توت فرنگی و زعفران در ردیف پر تقاضا ترین ها می باشد.

فروش رنگ و اسانس

فروش رنگ و اسانس توت فرنگی

عصاره ایی که از میوه توت فرنگی این میوه تابستانه که سرشار از ویتامین سی و آنتی اکسیدان می باشد در تولید آبنبات ها و کیک هایی با طعم توت فرنگی بسیار مورد استفاده است. در تولید بستنی های توت فرنگی هم از رنگ و هم از اسانس توت فرنگی استفاده می شود تا بتوان هم رنگ توت فرنگی را حفظ کرد و هم بتوان از طعم لذیذ توت فرنگی استفاده کرد.

شربت هایی که در مراسم ها و جشن ها با طعم توت فرنگی استفاده می شوند همگی دارای رنگ و اسانس توت فرنگی می باشند که حس طراوت و شادابی را به واسطه خاصیت آنتی اکسیدانی و دارا بودن ویتامین سی ایجاد می کند فراهم می کند.

با رنگ و اسانس ها غذاهای خود را فوق العاده خوش طعم و خوش عطر کنید
برای لذت بردن از حس های چشایی، برخی از رنک و اسانس ها معجزه می کنند ، که اگر به مقدار کمی به غذاهای شما اضافه شوند، به شما اجازه می دهند خلاقیت را در طعم ایجاد کنند. آشپزهای حرفه ای برای طعم و خاصیت بویایی و احتمالاً برای علاقه به رایحه درمانی یا ویژگی های گوارشی از انواع رنگ و اسانس استفاده می کنند. آشپزهای مشهور از آن برای غنی سازی برخی از دستور العمل های خود با رایحه های لطیف استفاده می کنند.

فروش رنگ و اسانس

قیمت  فروش رنگ و اسانس خوراکی

رنگ ها یا پودری هستند یا مایع، که در مورد اسانس و عصاره ها نیز همینگونه می باشد. قیمت ها برای هر عصاره با عصاره دیگر با توجه به خصوصیات و کشور تولید کننده و شرکت اصلی می تواند متفاوت باشد. اگر می خواهید مناسب ترین و قیمت عمده را برای فروش رنگ و اسانس خوراکی استعلام بگیرید با گروه مدرن تجارت خاوران ارتباط مستقیمی داشته باشید که پس از بررسی محصول مورد نیاز شما و آنچه که برای شما کارایی خواهد داشت محصول مورد نظر معرفی و قیمت فروش رنگ و اسانس  آن نیز اعلام می شود.