جانشین کره کاکائو CBS

جانشین کره کاکائو CBS

جانشین کره کاکائو CBS:
جانشین کره کاکائو نوعی روغن گیاهی است که خوراکی بوده و از دانه‌های کاکائو گرفته می‌شود. این ماده دارای ۴۰ تا ۶۰ درصد چربی اشباع شده بوده و دارای عطر و طعم شکلات است. مهمترین ویژگی این محصول شکنندگی خوب، قابلیت قالب گیری بالا و مقاومت حرارتی آن است.

CBS
جانشین کره کاکائو یک عنصر مهم در شکلات های قالبی و کارامل شکلات می باشد،همچنین این کره در پوشش دادن محصولاتی مثل ویفر بیسکویت و مارش مالو و به عنوان یک ماده اولیه در صنایع قنادی بکار گرفته می شود.
بافت نرم، خوشبو کننده و خواص نرم کننده کره کاکائو آن را یک عنصر محبوب در محصولات آرایشی مانند صابون و لوسیون ساخته شده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فروش جانشین کره کاکائو CBS و ثبت سفارش جانشین کره کاکائو CBS از طریق دکمه تماس با ما اقدام نمایید تماس با ما
Categories ,

توضیحات

فروش جانشین کره کاکائو CBS

 

گروه مدرن تجارت با فعالیت مستقیم در بخش واردات کره کاکائو ، فروش جانشین کره کاکائو CBS را در سرتاسر کشور بصورت اینترنتی و غیرحضوری برای دسترسی سریعتر شروع نموده است. کره کاکائو که گاهی با نام روغن کاکائو آن را می شناسند از دانه های کاکائو حاصل می شود، به عبارتی دانه های کاکائو دو محصول با کیفیت تولید می کنند که یکی پودر کاکائو می باشد و دیگری کره کاکائو، با استفاده ها و کاربردهای فراوان می باشد و اینها اصلی ترین اجزای تولید شکلات می باشند.

فروش جانشین کره کاکائو CBS

 

فروش جانشین کره کاکائو در دو نوع اصلی در بازار عرضه می شود که واردات جانشین کره کاکائو CBS نیز بر محور این دو نمونه می باشد که بیشترین تقاضا و استفاده را در تمامی صنایع به شیوه های گوناگون دارد.
1- کره کاکائو تصفیه نشده
کره کاکائویی که تصفیه نشده است در واقع همان کره کاکائو خالص با رنگ و بوی اصلی کاکائو می باشد و برای تمامی صنایعی که می خواهند محصولاتشان هم طعم و هم بوی کاکائو خالص را داشته باشد بسیار پر استفاده است .

2- کره کاکائو تصفیه شده
یکی از اشکالات واردات جانشین کره کاکائو که بسیار هم پرفروش می باشد برای نمونه کره کاکائویی می باشد که تصفیه شده و دیگر رنگ و بوی کاکائو از آن گرفته شده است و باز برای تولیداتی که نمی خواهند عطر و طعم کاکائو غالب باشد از این نمونه استفاده می شوند.

فروش جانشین کره کاکائو CBS

 

 

فروش غیرحضوری جانشین کره کاکائو CBS

 

با پیشرفت استفاده از اینترنت و دنیای دیجیتال بیشتر سفارشات خرید در هر حوزه ای از جمله پودرکاکائو، کره کاکائو و غیره بصورت اینترنتی و بدون حضور می باشد، که می تواند بهترین خرید را از این طریق داشته باشید. با راه اندازی بخش فروش جانشین کره کاکائو CBS به صورت اینترنتی در گروه مدرن تجارت خاوران ، در شرایط پیش آمده به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا، به جهت حفظ سلامتی و کاهش ترافیک های رفت و آمد فروش جانشین کره کاکائو CBS بصورت اینترنتی با قیمت مناسب و دست اول در دو نوع تصفیه شده و تصفیه نشده، عرضه می شود.

استفاده از کره کاکائو در لوازم آرایشی

 

در ترکیبات بسیاری از مواد آرایشی از کره کاکائو استفاده می شود، اما همچنین می تواند به تنهایی استفاده شود و فروش جانشین کره کاکائو CBS برای صنعت آرایشی و بهداشتی بکاربرده شود. فضایل کره کاکائو بی شماراست، علاوه بر این که یک مرطوب کننده مناسب روزانه است، یک ماده ضد چروک عالی نیز محسوب می شود زیرا این آنتی اکسیدان طبیعی با خنثی سازی رادیکال های آزاد و افزایش تولید کلاژن، روند پیری پوست را کند می کند. تصادفی نیست که صنایع آرایشی و بهداشتی مدت طولانی است که از این عصاره دانه کاکائو با ترکیب آن در محصولات مختلف زیبایی استفاده می کنند.

در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده خوب از جانشین کره کاکائو آورده شده است.

• کره کاکائو هنگام خرید به شکل طبیعی آن جامد است.
• برای استفاده راحت تر از آن ، لازم است که آن را با بخار آب یا با کمک گرفتن از دستان خود گرم کنید. وقتی به دمای بالاتر از 35 درجه سانتی گراد برسد، این ماده تا بدست آوردن بافت روغنی، تبدیل به سیال می شود.

• این خواص فیزیکی، کره کاکائو را به یک روغن ماساژ کامل تبدیل می کند. از طرف دیگر، در زیر 20 درجه سانتیگراد ، آنقدر سخت است که می توان آن را رنده کرد.

• چه کسی تصور می کرد که دانه کاکائو می تواند حاوی چنین فوایدس باشد؟ به خصوص سرشار از اسیدهای استریک ، پالمتیک و اولئیک، کره کاکائو یک مرطوب کننده عالی برای اپیدرم است.

• اما این همه ماجرای فروش جانشین کره کاکائو CBS نیست، زیرا این ماده سازنده بسیاری از کرم های آرایشی همچنین به دلیل داشتن خاصیت های طبیعی ویتامین ها (A ، B ، C ، (E و همچنین مواد معدنی خاصیت آنتی اکسیدانی از خود نشان می دهد.

• علاوه بر این ، اسیدهای چرب موجود در آن به ویژه برای تسکین برخی از تحریکات پوستی یا ضایعات مناسب است. به طور خلاصه ، کره کاکائو یک جز چند منظوره است که علاوه بر 100٪ طبیعی بودن ، از نظر اقتصادی نیز در دسترس است.

فروش جانشین کره کاکائو CBS

شرکت مدرن تجارت خاوران فعال در زمینه فروش جانشین کره کاکائو CBS

فواید کره کاکائو بر روی پوست

 

کره کاکائو و فواید آن بر روی پوست اکنون در سراسر جهان شناخته شده است. آنتی اکسیدان، مغذی، نرم کننده ، محافظ ، تسکین دهنده و … است. کره کاکائو همان مراقبتی است که باید کاملاً در مراقبت های بهداشتی خود داشته باشید. این برای پوست های خشک و خیلی خشک توصیه می شود. پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب، خود را با شیرینی کره کاکائو درگیر کنید.

خانم های باردار به خصوص از فواید کره کاکائو روی پوست استقبال می کنند. ایده آل برای حفظ خاصیت ارتجاعی پوست به طور طبیعی می باشد که، کره کاکائو به جلوگیری از ایجاد علائم کشیدگی و سلولیت در دوران بارداری کمک می کند. کره کاکائو یک یا دو بار در روز بعد از دوش گرفتن، سفتی پوست را برطرف می کند و باعث نرم شدن پوست می شود.
علاوه بر این ، فروش جانشین کره کاکائو CBS همچنین می تواند بعنوان یک درمان پزشکی برای مبارزه با برخی از درماتیت ها یا سایر بیماری های پوستی باشد. این مورد، به ویژه در مورد اگزما یا پسوریازیس است که اغلب موفق به تسکین و بهبود آن می شود.

فروش جانشین کره کاکائو CBS

فواید کره کاکائو بر روی مو چیست؟

 

کره کاکائو همچنین می تواند به عنوان یک محصول مراقبت از مو استفاده شود، در حالی که انتهای مو خشک ، فر ، وز وزی و یا شکاف دار، دارید! کره کاکائو به لطف عمل مرطوب کنندگی شدید ، باعث می شود آسیب دیده ترین موها نجات پیدا کنند. کره کاکائو یک غذای طبیعی است که در تعطیلات در معرض آفتاب قرار می گیرد تا بعد از یک روز اقامت در ساحل باعث تغذیه و بازیابی درخشش مو شود. اگر به دنبال درمان مو با کره کاکائو هستید ، به فرمول های طبیعی و ارگانیک و فاقد هرگونه مواد شیمیایی متوسل شوید.

نتیجه :
فروش جانشین کره کاکائو CBS در واقع همان کره کاکائو می باشد که به دلیل قیمت بالای کره کاکائو، از مواد یا چربیهایی با داشتن خصوصیات و ویژگی های مشابه که در کره کاکائو استفاده می شود می توان از یک جانشین با همان خصوصیات استفاده شود.
به زبان ساده تر فروش جانشین کره کاکائو CBS همان جانشین هایی می باشند که در نقش جایگزین کره کاکائو و بهبود دهنده های آن به صورتی اینترنتی و غیرحضوری نیز عرضه می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فروش جانشین کره کاکائو CBS و ثبت سفارش جانشین کره کاکائو CBS از طریق دکمه تماس با ما اقدام نمایید تماس با ما

  • فروش اسید سیتریک
  • فروش رنگ و اسانس
  • فروش سوربیتول