• آدرس : تهران ، مجیدیه ، خیابان شهید علی اکبر همائی ، بن بست جدید ، پلاک۵ ، طبقه اول
  • شماره تماس : 88397913 021 – 88454172 021 – 86029277 021

خرید اسانس توت و شاتوت

خرید اسانس توت و شاتوت

 

خرید اسانس توت و شاتوت به واسطه کاربردهای فراوانی که در صنایع غذایی و دارویی دارند، در میان مصرف کنندگان دارای اهمیت بسیار زیادی است. بنابراین می توان این دو اسانس را از جمله محصولات طعم دهنده بسیار محبوب و پرتقاضا دانست که از طعم و مزه ای فوق العاده برخوردار بوده و از آن برای تهیه انواع خوراکی ها و سایر محصولات غیر خوراکی استفاده می شود. این اسانس در حال حاضر به صورت پودر و مایع در دسترس استفاده کنندگان قرار داشته و برای تولید انواع محصولات با طعم های شیرین و ترش و خواص متنوع دارای کاربردهای وسیعی می باشد. در ادامه اطلاعات بیشتر و کاملتری در رابطه با خرید اسانس توت و شاتوت و معرفی هریک از آنها ارائه خواهیم نمود.

خرید اسانس توت و شاتوت

خواص اسانس توت و شاتوت

 

همانطور که می دانید میوه های توت و شاتوت از سره توت ها بوده و گیاه بومی کشورهای آسیایی مانند ایران، چین و هند شناخته می شوند. چراکه زیستگاه این گیاه بیشتر در مناطق معتدل و گرم می باشد. به طور کلی توت و شاتوت را می توان منبع غنی از مواد معدنی و ویتامین ها دانست و از همین رو دارای کاربردهای فراوان در صنایع غذایی و دارویی می باشند. از جمله عناصر و مواد موجود در این محصولات می توان آهن، پتاسیم، فسفر، کلسیم، فیبر، آنتوسیانین، ویتامین C ، ویتامین K و بسیاری دیگر از مواد مغذی و مفید را نام برد. از همین رو خرید اسانس توت و شاتوت برای اهداف غذایی و تولید انواع آبمیوه، شیرینی، مربا، شکلات و… بسیار مناسب خواهد بود.

واردات رنگ و اسانس در شرکت مدرن تجارت خاوران چگونه انجام میشود؟

خرید اسانس توت و شاتوت

خواص دارویی و پزشکی توت و شاتوت

 

در بخش قبل نیز اشاره کردیم که اسانس و عصاره توت و شاتوت سرشار از مواد و ترکیبات مغذی و آنتی اکسیدان می باشد که موجب خاصیت ضدسرطانی آن شده است. همچنین از دیگر مزایای درمانی این محصولات می توان به کاهش کلسترول و کمک به تنظیم گردش خون نیز اشاره نمود. علاوه بر آن اثرات این ماده بر سیستم بینایی و تقویت آن و به طور کلی تقویت قوای دفاعی و ایمنی بدن، از دلایل مهم خرید اسانس توت و شاتوت برای اهداف دارویی و پزشکی به شمار می رود.

خواص و ویژگی های اسانس توت

 

از گذشته تا کنون، توت یکی از گیاهان خوش عطر و طعم شناخته می شده که با برخورداری از ویژگی ها و خواص منحصر به فرد، در صنایع مختلف دارای موارد استفاده متنوع و زیادی است. توت میوه درخت هایی تنومند و با ارتفاع زیاد است که گاها تا 20 متر و قطر یک متر نیز می رسد. برگ این درخت، قلب مانند و با گلهایی است که نر و ماده آن هرکدام روی یک پایه و جدا از هم می باشند. امروزه علاوه بر میوه این درخت، از سایر فراورده های آن نیز برای مصارف مختلف استفاده می شود. به طوری که اسانس توت در حال حاضر یکی از بهترین و پرکاربردترین طعم دهنده های خوراکی به حساب می آید.
اسانس توت همچنین برای مقاصد مختلف درمانی مانند کاهش سرفه های ناشی از آسم و عفونت ریه و نیز کاهش عوارض سایر ناراحتی های مربوط به ریه و سینه مانند سل، ورم های حلق و حنجره پرفایده است. علاوه بر آن این ماده در ساخت داروهای روماتیسم، تصفیه خون و یا رفع عطش نیز کاربرد دارد. از سویی برای تقویت معده نیز همواره دارای مزایای بیشماری است و به همین دلیل بخش مهمی از خرید اسانس توت و شاتوت به همین منظور و از طریق شرکت مدرن تجارت خاوران صورت می پذیرد.

خواص و ویژگی های اسانس شاتوت

 

درخت شاتوت نیز همانند توت بسیار تنومند و با عمر طولانی است که میوه آن ترش و شیرین و بسیار آبدار می باشد. اسانس این میوه غنی از مواد و ویتامین هایی است که برای سلامت و تقویت بدن بسیار مفید و موثر است. از جمله وجود مقادیر فراوان ویتامین C در ترکیبات این محصول است که نقش موثری در بهبود سیستم ایمنی و همچنین افزایش سوخت و ساز بدن دارد و یکی از مواد موثر در سلامت پوست و مو نیز به شمار می رود.
وجود ویتامین های A و E به همراه ترکیباتی با خواص آنتی اکسیدانی مانند لوتئین، بتاکاروتن، زئازانتین و آلفاکاروتن در خرید اسانس توت و شاتوت ضمن تقویت بدن، از بروز سرطان هایی نظیر روده بزرگ، ریه و مری پیشگیری می کند. علاوه بر آن، شاتوت و اسانس آن با برخورداری از مقادیر فراوان آهن، مانع از کم خونی می شود و در کاهش قند خون نیز بسیار موثر است. مواردی که نام بردیم تنها بخشی از خواص این میوه خوشمزه و اسانس آن است که موجب کاربرد وسیع آن برای تولید انواع داروها و محصولات خوراکی شده است. لذا افراد و شرکت های فعال در زمینه واردات رنگ و اسانس مانند مدرن تجارت خاوران، همواره از متقاضیان اصلی خرید اسانس توت و شاتوت هستند که تامین کننده نیاز کارخانه های مواد غذایی و شرکت های تولید دارو می باشند.

خرید اسانس توت و شاتوت

کاربردهای اسانس توت و شاتوت در صنایع مختلف

 

اسانسی که از دانه های توت و شاتوت استخراج می شود برای تولید محصولات گوناگون و متعدد خوراکی و غیرخوراکی استفاده می شود. از جمله کاربردهایی که شاید کمتر کسی به آن توجه داشته باشد، استفاده در ساخت محصولات پوستی و مراقبتی مانند انواع صابون، کرم، لوسیون، رژلب و حتی شوینده ها می باشد.
اما بخش عمده ای از خرید اسانس توت و شاتوت به منظور تامین نیاز کارخانه های مواد غذایی و برای تهیه انواع بیسکوئیت، کیک، کلوچه، ژله، بستنی، آبمیوه، شکلات، آدامس و… صورت می گیرد. همچنین از اسانس توت و شاتوت می توان به عنوان طعم دهنده برای تهیه دسر و خوراکی های خانگی نیز بهره برد.

نحوه خرید اسانس توت و شاتوت

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، مصرف اسانس توت و شاتوت به واسطه برخورداری از مزایای فراوان در صنایع مختلف بسیار زیاد است و تولیدکنندگان برای اهداف و مقاصد گوناگون، همواره نیازمند تهیه خرید اسانس توت و شاتوت می باشند. در کشور ما نیز واردکنندگان زیادی اقدام به تأمین نیاز مشتریان به انواع رنگ و اسانس می کنند. از آن میان، شرکت مدرن تجارت خاوران با برخورداری از سالها تجربه و سابقه در امر واردات رنگ و اسانس آماده عرضه اسانس توت و شاتوت با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به صورت پودری یا مایع به مصرف کنندگان گرامی می باشد.