• آدرس : تهران ، مجیدیه ، خیابان شهید علی اکبر همائی ، بن بست جدید ، پلاک۵ ، طبقه اول
  • شماره تماس : 88397913 021 – 88454172 021 – 86029277 021

واردات اسید سیتریک

واردات اسید سیتریک به کشور با هدف تامین نیاز صنایع غذایی مختلف، یک ضرورت محسوب می شود. رقم تولید این افزودنی به صورت سالانه، چیزی بالغ بر دو میلیون تن می باشد که طی دو سال اخیر و با توجه به روند رو به رشد واردات این محصول، می توان اطمینان داشت که این ماده در دسترس همه مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصول که در واقع یک نوع اسید ضعیف به حساب می آید در کشور ما بیشتر با عنوان جوهر لیمو، شناخته می شود و دارای موارد کاربرد فراوانی در صنایع مختلف غذایی، دارویی، کشاورزی و… می باشد. با این مقدمه ضمن بررسی واردات اسید سیتریک به ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با این ماده افزودنی خواهیم پرداخت.

واردات اسید سیتریک

اسید سیتریک چیست ؟

همانطور که اشاره کردیم، اسید سیتریک با دارا بودن یک ساختار شیمایی، نوعی اسید آلی ضعیف به شمار می رود که به طور طبیعی در تمام مرکبات یافت می شود. تعریف علمی این ماده را می توان به این صورت شرح دارد که در علم بیوشیمی، اسید سیتریک را یک واسطه در چرخه ای با عنوان چرخه اسید سیتریک می دانند که به شکل طبیعی در فرآیند سوخت و ساز تمامی موجودات هوازی، ایجاد می گردد.
سقف تولید بالای این محصول بیانگر کاربردهای گسترده و متنوع آن بوده که مهم ترین آنها، تقویت کننده طعم بسیاری از مواد غذایی می باشد. همچنین واردات اسید سیتریک به دلیل ایمن بودن آن، به عنوان ماده نگهدارنده در محصولات غذایی و آرایشی کاربرد دارد.
خریداران این ماده اغلب از طریق واردکنندگان، اقدام به تهیه عمده آن می نمایند که برند مدرن تجارت خاوران با برخورداری از تجربه سالیان متمادی فعالیت در این عرصه، می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از واردات اسید سیتریک و ثبت سفارش اسید سیتریک از طریق دکمه تماس با ما اقدام نمایید تماس با ما

کاربردهای غذایی اسید سیتریک

از اسید سیتریک در صنعت غذا به عنوان یک ماده با خواص اسیدی برای تنظیم اسیدیته مواد، حفظ رنگ آنها، جداسازی یونهای فلزی و افزایش خواص آنتی اکسیدانی به کار برده می شود. از همه مهم تر در طعم دهندگی محصولات مختلف نیز دارای استفاده های فراوان می باشد. این اسید طبیعی معمولا به دو صورت بی آب یا خشک و آب دار یا منوهیدرات تولید می شود که هریک از آنها بنا به نیاز مصرف کننده در صنایع گوناگون، مورد استفاده قرار می گیرند. اما واردات اسید سیتریک با اهداف و کاربردهای مختلفی صورت می گیرد که مهم ترین آنها برای تولید مواد غذایی است که برخی از آنها شامل موارد زیر می باشند:
• تولید انواع نوشیدنی های میوه ای و گازدار
• در قنادی و برای تولید انواع شیرینی جات و بستنی
• استفاده در مواد غذایی منجمد
• در تولید انواع محصولات لبنی
• انواع کنسرو
• برای ساخت انواع ژله و مربا

واردات اسید سیتریک

شرکت مدرن تجارت خاوران پیشرو در واردات اسید سیتریک

کاربردهای دارویی اسید سیتریک

یکی از مهم ترین اهداف واردات اسید سیتریک استفاده در صنایع دارویی کشور است. این ماده به دلیل برخورداری از ویژگی هایی همچون ماهیت غیر سمی، خاصیت ضعیف اسیدی، حلالیت بالا و همچنین به عنوان یک محلول بافر برای تولید انواع داروها، کاربردهای فراوان دارد. اسید سیتریک برای حذف طعم ترش برخی داروها و تبدیل آن به یک مزه شیرین و همچنین در تولید داروهای مدر( ادرار آور) نیز به کار برده می شود. از طرفی این ماده برای ساخت انواع قرص های جوشان و جویدنی نیز قابلیت استفاده دارد.

کاربردهای کشاورزی اسید سیتریک

یکی دیگر از کاربردهای عالی اسید سیتریک در کشاورزی و با هدف افزایش ریزمغذی های لازم مانند روی، جهت بازدهی بهتر زمین های کشاورزی و تولید محصولات بیشتر است. این ریزمغذی ها با جذب از طریق ریشه گیاهان، تامین کننده عناصر ضروری برای سلامت حیات همه موجودات می باشند. از همین رو درصدی از واردات اسید سیتریک برای تامین نیاز کشاورزان و بهبود کیفیت محصولات آنها صورت می گیرد.
واردات اسید سیتریک ، کشاورزان و باغداران عزیز جهت بهره مندی از خواص این ماده می توانند از طریق شرکت مدرن تجارت خاوران و به صورت مستقیم اقدام به تهیه و خریداری اسید سیتریک مورد نیاز خود نمایند.

واردات اسید سیتریک

کاربردهای آرایشی و بهداشتی

امروزه از اسید سیتریک در تولید محصولات آرایشی و زیبایی نیز استفاده می شود که از آن جمله می توان به قرص های حمام، لوسیون ها و انواع ماسک های پوستی اشاره کرد. عملکرد این اسید به صورت نوعی آنتی اکسیدان برای بهبود وضعیت سلول های پوستی و جلوگیری از تضعیف و پیری آن مشاهده می شود. همچنین به واسطه برخورداری از برخی خواص، مانع از ایجاد رادیکال های آزاد سطح پوست و از بین بردن آنها می گردد.
از دیگر کاربردهای بهداشتی این ماده، تولید انواع مواد شوینده و پاک کننده است که استفاده از آن موجب افزایش و تقویت خاصیت پاک کنندگی این محصولات خواهد شد. کمتربودن زیان های این ماده در مقایسه با ترکیبات فسفاته و همچنین سازگاری آن با محیط زیست، موجب گردیده که اکثر تولیدکنندگان اقدام به خرید و واردات اسید سیتریک کنند.

مزایای استفاده از اسید سیتریک

مهم ترین مزیت سیتریک اسید، تاثیری است که بر روی تقویت و افزایش طعم برخی مواد دارد. به واسطه این ماده طعم تازه ای به محصولات مختلف مانند انواع نوشابه داده می شود و متعادل کننده شیرینی برخی دیگر از مواد خوراکی به شمار می رود. همچنین خاصیت اسیدی این ماده، آن را به بهترین نگهدارنده برای انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها مبدل ساخته است. بخشی از واردات اسید سیتریک برای نگهداری طولانی مدت میوه ها و سبزیجات تازه بوده که مانع از اکسیداسیون و قهوه ای شدن آنها می شود.
از دیگر مزیت هایی که استفاده از اسید سیتریک به همراه دارد، افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی در مواد غذایی منجمد و نیز برخی از روغن ها و چربی ها است. به این ترتیب امکان فاسد شدن آنها را تا حد زیادی به حداقل می رساند.
شرکت مدرن تجارت خاوران به عنوان وارد کننده مستقیم اسید سیتریک است که این محصول را از معتبرترین برندها و کشورهای تولید کننده فراهم و در بسته بندی های 25 کیلویی در میان مصرف کنندگان داخلی می باشد.

بزرگترین تولیدکننده و واردکننده اسیدسیتریک

در دنیا همواره میزان تولید این ماده متناسب با تقاضا و نیاز مصرف کننده صورت می گیرد. یکی از بزرگترین تولید کننده های اسید سیتریک، کشور چین است که چیزی در حدود 35 الی 40 درصد از تولید این ماده را در جهان به عهده دارد. سپس برای کاربردهای متنوعی که در این مطلب به تفصیل مورد اشاره قرار گرفت، به کشورهای مصرف کننده صادر می گردد. بیشترین سهم از واردات اسید سیتریک در دنیا نیز در اختیار آمریکا است که نزدیک به 64 درصد از کل واردات دنیا را به خود اختصاص داده است.

خرید آنلاین اسید سیتریک

گروه مدرن تجارت واردات اسید سیتریک مورد نیاز کشور را بصورت مستقیم از طریق واردات آن تامین می کند. اگر قصد خرید اسید سیتریک در دو نوع مختلف خوراکی و یا اسید سیتریک صنعتی دارید می توانید بصورت غیر حضوری خرید آنلاین اسید سیتریک را از مدرن تجارت داشته باشید.

بسیاری از فعالان در حوزه صنایع غذایی که صاحبان کسب و کارهای گروه مواد غذایی هستند اسید سیتریک مورد نیاز برای نگهدارنده و یا طعم دهنده های مواد خوراکی خود را از مدرن تجارت بصورت مستقیم و بدون واسطه تامین می کنند.
اگر به دنبال قیمت خرید آنلاین اسید سیتریک وارداتی هستید و نمی خواهید یک خرید گران قیمت و با واسطه داشته باشید توصیه می کنیم که از طریق راه های ارتباطی موجود در همین سایت با کارشناسان مجموعه مدرن تجارت ارتباط مستقیمی بگیرید.

فروش اسید سیتریک در تهران

واردات اسید سیتریک ، فروش اسید سیتریک در تهران در گروه مدرن تجارت برای اسید سیتریک وارداتی فراهم شده است اگر برای مربا، ژله، کمپوت، رب گوجه و سایر مواد غذایی به دنبال یک طعم دهنده یا نگهدارنده با کیفیت هستید که از نوع وارداتی باشد حتما با کارشناسان بخش فروش ارتباط مستقیم بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید تا بتوانید کیفیت های مناسبی را از مجموعه از نظر قیمت و جنس مواد دریافت کنید.

فروش اینترنتی اسید سیتریک وارداتی

فروش اینترنتی اسید سیتریک وارداتی که یک ماده افزودنی غذایی است که اغلب در نوشابه های گازدار یا بکینگ پودر یافت می شود. از میوه هایی مانند لیمو استخراج می شود. به دلیل خاصیت ضد آهکی آن بودن برای نگهداری در خانه مفید است. واردات اسید سیتریک ، بنابراین اسید سیتریک وارداتی که یکی از این عناصر طبیعی اما قدرتمند است که می تواند جایگزین برخی محصولات سمی شود و استفاده های بسیار پرمصرفی در صنایع مختلف تولیدی دارد که فروش غیرحضوری و اینترنتی اسید سیتریک وارداتی هم اکنون در مدرن تجارت خاوران صورت می پذیرد.
صنایع فعال که استفاده اسیدسیتریک وارداتی را برای محصولات تولیدی خود دارند و آشنایی کاملی از فواید آن دارند، با این حال می دانند که تحریک کننده است و باید با برخی احتیاط ها در مورد استفاده آن رعایت شود.

اسید سیتریک محصولی است که می توانید با خیال راحت در نظافت منزل از آن استفاده کنید. با این حال ، مانند تمام محصولات خانگی ، باید با دقت استفاده شود. اسید سیتریک در واقع می تواند تحریک کننده باشد. بنابراین توصیه می شود هنگام دست زدن به آن از دستکش استفاده کنید و از تماس با چشم خودداری کنید. همچنین ، حتماً آن را خوب رقیق کرده و با محصولات کلر مانند سفید کننده مخلوط نکنید.

فروش اسید سیتریک مایع

مونوهیدرات که محصول تبلور اسید سیتریک از آب سرد می باشد با نام اسید سیتریک مایع عرضه و تولید می شود. فروش اسید سیتریک مایع در تولیدات مایع همانند آبمیوه ها و مایعاتی می باشد که بعنوان طعم دهنده برای تغیر مزه ها به سمت ترش مزگی استفاده می شود. واردات اسید سیتریک
در نوشابه ها به دلیل ایجاد طعم و مزه اسیدی از اسید سیتریک مایع یا آبدار استفاده می شود. مرکبات منبع مفیدی از اسید تری کربوکسیلیک یا همان اسید سیتریک هستند . کنرل ph از طریق این نوع از اسید سیتریک صورت می گیرد و بخش عمده از فروش اسید سیتریک مایع به جهت کنترل و یا تنظیم ph صورت می گیرد.

بهترین کاربردهای اسید سیتریک در خانه

  • کتری های رسوب زدایی

با استفاده روزانه از کتری، سنگ آهک می تواند به سرعت در دیواره های آن جمع شود. برای از بین بردن آن چیزی بهتر از اسید سیتریک نیست.

برای این منظور لازم است که:

1 تا 2 قاشق غذاخوری اسید سیتریک را در یک لیتر آب حل کنید.

مخلوط را داخل کتری بریزید و چند دقیقه بجوشانید.

بگذارید 20 تا 30 دقیقه بماند.

سپس با آب بشویید.

  • رسوب زدایی ماشین لباسشویی

برای رسوب زدایی ماشین لباسشویی خود نیازی به خرج کردن محصولات شوینده گران قیمت ندارید. اسید سیتریک دقیقاً همان کار را با قیمت بسیار کمتر انجام می دهد!

6 تا 8 قاشق غذاخوری اسید سیتریک در درام دستگاه.

سپس روی برنامه پنبه ای 95 درجه که خالی بود بچرخانید.

این کار ماشین لباسشویی را ضد عفونی می کند و باقی مانده مواد شوینده را از بین می برد.

  • تعمیر و نگهداری ماشین ظرفشویی

تعمیر و نگهداری ماشین ظرفشویی شما نمی تواند ساده تر از از اسید سیتریک باشد.

یک لیوان را با 3 دسی لیتر اسید سیتریک پر کنید و آن را در سبد پایینی قرار دهید. سپس دستگاه را خالی روی یک برنامه اجرا کنید. این کار ماشین لباسشویی را ضد عفونی می کند و باقی مانده مواد شوینده را از بین می برد. دستگاه شما تمیز و براق می شود! همچنین می توانید به جای اسید سیتریک از سرکه سفید استفاده کنید. همان اثر را دارند.

  • تمیز کردن قابلمه و ماهیتابه سوخته

آیا تابه یا قابلمه استیل شما سوخته است؟ وحشت نکنید. اسید سیتریک بهترین راه حل شما در این نوع شرایط است!

در یک فنجان آب، 2 قاشق غذاخوری اسید سیتریک را حل کنید. سپس مخلوط را برای چند دقیقه در تابه سوخته حرارت دهید. نیازی به تراشیدن نیست، رسوبات سوخته خود به خود از بین می روند.

  • رسوب زدایی شیرآلات

سنگ آهک روی دیواره های شیر آب چندان زیبا نیست. برای خلاص شدن از شر آن، هیچ چیز بهتر از این دوست خوب قدیمی : اسید سیتریک نیست.

در یک ظرف، 2 تا 5 قاشق غذاخوری اسید سیتریک را در 1 لیتر آب داغ مخلوط کنید. سپس یک اسفنج را در این محلول خیس کنید و قسمت هایی را که توسط آهک مورد حمله قرار گرفته اند بمالید.

اجازه دهید محصول حدود 30 دقیقه عمل کند، سپس با آب بشویید. شما می توانید همین اصل را برای تمیز کردن سینک، وان حمام، دوش و … اعمال کنید.

  • عمل ضد زنگ

برای از بین بردن زنگ زدگی جسم فلزی شما، نیازی به جدا کردن محصولات نیست. اسید سیتریک از همه چیز مراقبت می کند! کافی است مقدار معقولی اسید سیتریک را با کمی آب مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. خمیر را روی لکه های زنگ زده بمالید و بگذارید حدود 30 دقیقه بماند. سپس به آرامی مالش دهید تا زنگ زدگی آن از بین برود و آبکشی کنید.

  • تمیز کردن کاسه توالت

تمیز کردن کاسه توالت هرگز جالب نیست. اما با اسید سیتریک این کار راحت تر می شود.

یک لیتر آب داغ را در ظرفی بریزید و 3 قاشق غذاخوری اسید سیتریک به آن اضافه کنید. هم بزنید تا خوب مخلوط شوند و سپس محصول خود را در کاسه توالت بریزید. قبل از شستشو با برس توالت و شستشو، بگذارید 15 دقیقه بماند.

  • نرم کننده مایع خانگی

با اسید سیتریک دیگر به نرم کننده های صنعتی با اجزای سمی نیازی نخواهید داشت. با استفاده از این ماده طبیعی شما می توانید نرم کننده طبیعی مورد نیاز لباس ها و پارچه های خود را بسازید.

برای این منظور لازم است که، در یک بطری، 150 گرم اسید سیتریک را در 1 لیتر آب داغ حل کرده و تکان دهید. وقتی مخلوط خنک شد، 20 قطره اسانس معطر را برای خشبو کردن به آن اضافه کنید تا محلول معطر شود.

  • تمیز کردن پنجره

انتخاب اسید سیتریک برای تمیز کردن پنجره ها نه تنها به شما امکان می دهد در هزینه خود صرفه جویی کنید، بلکه با استفاده از یک محصول 100٪ طبیعی، یک نگرش سازگار با محیط زیست را اتخاذ کنید.

در یک قوطی اسپری خالی، مقادیر مساوی اسید سیتریک، آب و الکل را مخلوط کنید (اختیاری). تکان دهید تا خوب مخلوط شود. محصول شما آماده استفاده است!

 

خوب است بدانید که:

اگرچه اسید سیتریک طبیعی است، اما نمی توان از اسید سیتریک در همه جا و به هر قیمتی استفاده کرد: همیشه یک آزمایش را از قبل روی یک سطح کوچک انجام دهید تا از شگفتی های ناخوشایند جلوگیری کنید. سطوح آلومینیومی، لعاب و سنگ مرمر، به عنوان مثال، آن را تحمل نمی کنند. آن را با کلر، سفید کننده یا نوشابه مخلوط نکنید و از پاشیدن آن روی پارچه یا لباس در خطر تغییر رنگ آن خودداری کنید. از این نظر، و مانند هر محصول خانگی، اسید سیتریک باید با دستکش استفاده شود: ممکن است برای چشم ها تحریک کننده باشد، اگرچه سمی نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات اسید سیتریک و ثبت سفارش اسید سیتریک از طریق دکمه تماس با ما اقدام نمایید تماس با ما